مسیح مهاجری به کجا می‌رود؟!

آمریکایی‌ها پس از پاره کردن برجام هر روز علیه دولت و ملت ایران رجز می‌خوانند. رئیس‌جمهور آمریکا، نظام جمهوری اسلامی را تهدید به براندازی نرم و سخت می‌‌کند.
رئیس جمهور روحانی علیه این مواضع براندازانه به نمایندگی از ملت پاسخ بدمستی‌های ترامپ را داد. سردار سرفراز و شجاع لشکر اسلام حاج قاسم سلیمانی هم به پشتیبانی از رئیس جمهور خطاب به ترامپ قمارباز و کاباره‌دار اعلام کرد؛ "حریف تو سپاه قدس است. جایی که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند نزدیکشان هستیم."
این موضع‌گیری انقلابی و مقتدرانه شنبه گذشته تیتر یک همه روزنامه‌های کشور بود. حتی محتاط‌ترین روزنامه‌های اصلاح‌طلب این موضع را تیتر اول خود قرار دادند اما با کمال تعجب روزنامه جمهوری اسلامی نه تنها این خبر را منعکس نکرد بلکه در عوض آقای مسیح مهاجری مدیر مسئول این روزنامه در سرمقاله‌ای تحت عنوان "آقای رئیس‌جمهور این یک دام است" نوشت: «شأن رئیس‌جمهور بالاتر از آن است که پاسخ رجز‌خوانی‌های ترامپ را بدهد.»
وی در این سرمقاله نوشت؛ "آقای رئیس‌جمهور مردم ایران شما را به اعتدال می‌شناسند و انتظار دارند اعتدال را در گفتار و رفتار رعایت کنید... احساساتی شدن و سخنان تند گفتن نشانه انقلابی بودن نیست"!
سرمقاله‌نویس جمهوری اسلامی ضمن تمجید و ستایش از برجام و دستاوردهای آن که به تعبیر مقامات دولتی "تقریباً هیچ" است در ادامه می‌نویسد؛ "رجزخوانی ترامپ و پمپئو، دامی است برای کشاندن شما به داخل آن. شما نباید به این دام بیفتید"!!
با این رهنمود آقای مهاجری معلوم نیست در برابر رجزخوانی آمریکا، رئیس جمهور که نباید حرفی بزند، سپاه هم نباید چیزی بگوید. پس پاسخ زورگویی و قلدرمآبی دشمن را چه کسی باید بدهد!
اگر فردا ملت به خیابان‌ها بریزند و شعار مرگ بر آمریکا بدهند و خود مسئولیت برخورد با آمریکا را به عهده بگیرند آقای مهاجری چه خواهد گفت!
آقای مهاجری باید بداند جنگ تحمیلی عراق که به سفارش آمریکا صورت گرفت درست وقتی اتفاق افتاد که اصلاً در داخل، علیه عراق هیچ تحرکی صورت نگرفته بود اما آنها حمله کردند و هشت سال مملکت را آماج جنایات خود قرار دادند. امروز هم اگر آمریکایی‌ها بخواهند به ایران حمله کنند به توصیه‌های حکیمانه شما توجه نمی‌کنند آنها دنبال شرارت هستند اگر رجز آنها را با رجز پاسخ ندهیم آنها در تصمیمات جنایتکارانه خود مصمم خواهند شد.
چه کسی بهتر از رئیس‌جمهور و فرماندهان قوای مسلح می‌تواند پاسخ آنها را بدهد. شما اگر حال مقاومت ندارید جلوی حضور حماسی ملت در این نبرد و انجام وظایف ذاتی رئیس جمهور و قوای مسلح به ویژه سپاه و بسیج را نگیرید.
از برجام چه چیز مانده است که آقای مهاجری می‌نویسد؛ "عده‌ای تلاش می‌کنند برجام را کوچک و حتی بیهوده جلوه دهند. اما عقلای جهان می‌دانند
برجام دستاورد بسیار مهمی است که دولت توانست آن را برای مردم ایران به ارمغان آورد"!
این عقلای جهان کجا هستند که یکی دو دستاورد برجام را برای آقای مهاجری فهرست کنند.
در حالی‌که وزیر امور خارجه، رئیس کل بانک مرکزی، آقای عراقچی و دیگر مسئولان دیپلماسی کشور می‌گویند دستاورد برجام "تقریباً هیچ" است آقای مهاجری مستند به عقلای جهان که معلوم نیست کجای کره زمین زندگی می‌کنند برجام را دستاورد مهم می‌داند!
آقای مهاجری در حال کوچک کردن چه رویدادی و بزرگ کردن چه حادثه‌ای است. او باید برای مخاطبین خود قدری عقلانیت قائل باشد. سانسور سخنان فرمانده دلاور و بسیجی نیروی قدس سپاه پاسداران و دعوت رئیس‌جمهور به سکوت در برابر رجز‌خوانی ترامپ، چه مشکلی از دیدگاه او را حل می‌‌کند؟
مسیح مهاجری کجا می‌رود؟ آیا او نمی‌خواهد در صورت عملیاتی شدن تهدیدات آمریکا، در کنار ملت ایران، رئیس‌جمهور و سپاه پاسداران و دیگر قوای مسلح باشد؟

انتهای پیام/

کد خبر: 963422

وب گردی

وب گردی