دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 97 منتشر شد/ داوطلبان منتظر اعلام نتایج اولیه باشند

دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 97 در 5 گروه آزمایشی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 97 در 5 گروه آزمایشی مختلف برای راهنمایی داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

هم چنین علاوه بر 5 دفترچه ی منتشره یک بخش پیوست ها برای راهنمایی داوطلبان آزمون سراسری در نظر گرفته شده است که شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو معلم خدمت در رشته های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی هم چنین شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی دانشگاه ها و موسسات آموزش دولتی و غیرانتفایی از جمله مفاد بخش پیوست های دفترچه انتخاب رشته است.

داوطلبان باید قبل از انتخاب رشته با مطالعه بخش پیوست دفترچه و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفایی هم چنین نحوه خدمات رسانی دانشگاه ها به داوطلبان سپس مطالعه ی دفترچه ی گروه آزمایشی خود نسبت به انتخاب رشته ی آزمون سراسری اقدام کنند.

گفتنی است به منظور اطلاع رسانی تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری و معرفی نفرات برتر هم اکنون نشستی با حضور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در محل سالن کنفرانس این سازمان در حال برگزاری است که به نظر می رسد با توجه به نشست خبری مذکور و انتشار راهنمای دفترچه انتخاب رشته گروه های آزمایشی، نتایج اولیه ی کنکور سراسری در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 963467

وب گردی

وب گردی