رشته پزشکی دانشگاه تهران را انتخاب می کنم

امیرحسین زارع رتبه 7 کنکور تجربی سال 97 گفت: ساعت 10/30 صبح امروز از طریق اخبار رسانه ملی متوجه کسب رتبه تک رقمی شدم و خیلی انتظار رتبه تک رقمی را نداشتم و بسیار خوشحال و شگفت زده شدم.

امیرحسین زارع رتبه 7 کنکور تجربی سال 97 در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره رموز موفقیت اش گفت: ساعت 10/30 صبح امروز از طریق اخبار رسانه ملی متوجه کسب رتبه تک رقمی شدم و خیلی انتظار رتبه تک رقمی را نداشتم و بسیار خوشحال و شگفت زده شدم.

وی افزود: بزرگترین عامل موفقیتم را لطف خدا، پشتیبانی پدر و مادرم، معلمان و مشاوران خوب مدرسه، تلاش و پشتکار بی وقفه در یک سال گذشته می دانم.

رتبه 7 کنکور تجربی سال 97 افزود: در تابستان 7 تا 9 ساعت و روزهای مدرسه حدود 5 ساعت در روز مطالعه داشتم، در دوران جمع بندی قبل از کنکور هم 10 تا 11 ساعت مطالعه فشرده داشتم.

زارع در ادامه خاطر نشان کرد: در مدرسه شهید بهشتی بیرجند که جز مدارس استعدادهای درخشان بود تحصیل کردم و به اعتقاد من بدون کلاس کنکور هم می توان رتبه خوبی کسب کرد.

وی خاطر نشان کرد: رشته پزشکی دانشگاه تهران را انتخاب می کنم و هنوز درباره تخصص در این رشته فکری نکردم.

رتبه 7 کنکور تجربی سال 97 در پایان متذکر شد: اگر امکان تحصیل و خروج از کشور در آینده برایم فراهم شود ترجیح می دهم در ایران بمانم و به مردم وطنم خدمت کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 963515

وب گردی

وب گردی