کلاس کنکور نقش تعیین کننده ای در قبولی داوطلبان ندارد

سجاد مغربی رتبه 6  گروه علوم ریاضی سال 97 گفت: با شرایطی که در کنکور وجود دارد و هرسال دقیق تر و تحلیلی تر می شود، در واقع تلاش و پشتکار داوطلبان نقش تعیین کننده ای در کسب موفقیت دارد.

سجاد مغربی رتبه 6 گروه علوم ریاضی سال 97 در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره رموز موفقیت اش گفت: امروز صبح و از طریق اخبار متوجه قبولی و کسب رتبه 6 ریاضی شدم و از قبل با توجه به رتبه ها و ترازهایی که در آزمون های آزمایشی داشتم پیش بینی چنین رتبه ای را داشتم.

رتبه 6 گروه علوم ریاضی سال 97 افزود: بزرگترین رمز موفقیتم دعای مادرم بود و پشتکار فراوانی که در یک سال قبل از کنکور داشتم.

مغربی در ادامه خاطر نشان کرد: در مدرسه علامه حلی درس خواندم و بخش زیادی از موفقیتم را مدیون مشاوران و معلمان خوب مدرسه هستم . در طی یکسال گذشته میانگین روزی 14 ساعت و سه ماه اخیر قبل از کنکور روزی 10 ساعت مطالعه داشتم.

وی در ادامه درباره نقش موسسات کنکور در میزان قبولی داوطلبان اظهار داشت: کلاس کنکور نقش تعیین کننده ای در قبولی داوطلبان ندارد، با شرایطی که در کنکور وجود دارد و هرسال دقیقتر و تحلیلی تر می شود خیلی از موارد اثر گذار از فضای موسسه خارج شده و مربوط به دانش آموز می شود و در واقع تلاش و پشتکار داوطلبان نقش تعیین کننده ای در کسب موفقیت دارد.

رتبه 6 گروه علوم ریاضی تصریح کرد: متاسفانه بعد از کنکور بعضی از موسسات کنکور به سراغ نفرات برتر کنکور می روند و با پیشنهاد مبالغ هنگفت از آنها می خواهند که خود را به عنوان دانشجوی موسسه خود معرفی کنند که قطعا اگر به سراغ من بیایند نمی پذیرم.

سجاد مغربی تاکید کرد: به احتمال زیاد رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف یا دانشگاه تهران در اولویت انتخاب من قرار دارد.

وی درباره حضور در خارج از کشور و مهاجرت به عنوان یک نخبه گفت: نسبت به کشورم تعصب ویژه ای دارم و هرگز حاضر نیستم ایران را ترک کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 963516

وب گردی

وب گردی