نشاط، بالندگی، همبستگی و پویایی یک جامعه در سایه امنیت شکوفا می شود

فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: بر کسی پوشیده نیست که امنیت یکی از مولفه های توسعه پایدار در هر کشوری محسوب می شود و همیاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی عاملی مهم در رسیدن به این امنیت است.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ "رحیم جهانبخش" با تاکید بر اینکه و همیاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی عاملی مهم در رسیدن به امنیت است، گفت: اقشار مختلف مردم نیز با عمل به وظایف خود و رعایت قانون می توانند در استقرار این نظم پایدار نقش آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: امنیت یعنی محیط عاری از هر گونه ترس و تهدید و در صورت فراهم شدن فضایی که مردم از هر نوع هراسی رهایی یابند می توان گفت که امنیت در آن فضا ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: عمل به قانون و قانونمندی نیز پشتوانه امنیت است و گام برداشتن در این مسیر بر سرعت رشد و توسعه جامعه می افزاید.

سرهنگ جهانبخش گفت: نشاط، بالندگی، همبستگی و پویایی یک جامعه در سایه امنیت شکوفا می‌شود و این امنیت بوجود آمده در جای جای کشور ما مرهون شهادت، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی افزود: در سایه امنیت پایدار است که یک جامعه به رشد روحی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و اخلاقی می تواند دست یابد و در این میان نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی با ایمان، متدین و دلسوز، وظیفه اصلی خود که همان ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است در جای جای میهن اسلامی به ویژه در مناطق مرزی را به خوبی ایفا کرده است.

جهانبخش تاکید کرد: تامین نظم و امنیت پایدار در جزیره کیش نیز نتیجه مدیریت کار آمد، تلاش شبانه روزی نیروهای اننظامی و مشارکت نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی است، وجود طبیعت زیبا، مواهب الهی و ظرفیت های بالا در بخش های مختلف و در سایه امنیت ایجاد شده توسط نیروهای نظامی و انتظامی موقعیت منحصر به‌ فردی را برای این منطقه بوجود آورده و آن را به نگینی در کشورهای منطقه تبدیل کرده است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان با اشاره به اینکه تلاش شبانه روزی پلیس کیش در بخش های مختلف توانسته این جزیره را به منطقه ای امن تبدیل کند، گفت: کاهش میزان جرم، مقابله با ناهنجارهای اجتماعی، دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و برخورد با معتادان، تلاش در ساماندهی اتباع غیر مجاز، نبود ترافیک و چراغ قرمز و رانندگی آرام همه و همه سبب شده تا امروز از جزیره کیش به عنوان بهشت خانواده نام برده شود و همه اقشار مختلف مردم شامل کیشوندان و گردشگران به راحتی و با خیالی آرام در آن زندگی کرده و یا به تفریح بپردازند.


700

کد خبر: 963556

وب گردی

وب گردی