حسینی: دستگاه قضایی با سود جویان به شدت برخورد کند

وزیر اسبق ارشاد اسلامی گفت:دستگاه قضایی باید با عوامل سودجو و کسانی که به دنبال منافع خود هستند، به ویژه آن هایی که در دستگاه های اجرایی حضور دارند، به شدت بر خورد کند.

سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره وظایفی که دولت در شرایطی فعلی کشور دارد اظهار داشت: دولت باید در وهله اول رویکردش را درباره مسائل جهانی و سیاسی و اقتصادی تغییر دهد.

وی افزود: نگاهی که دولت به خارج از مرزها داشت و گمان می کرد غربی ها به پشتوانه برجام به ایران می آیند و سرمایه گذاری می کنند، باید تغییر دهد و راهبرد اقتصاد مقاومتی را که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارد اولویت خود قرار دهد.

حسینی تصریح کرد: دولت باید نیروهایی را به کار بگیرد که وابسته به تفکر انقلابی باشند یعنی روحیه مدیریت جهادی داشته باشند؛ در این صورت است که می توان به تحولات مثبت در کشور امید داشت.

وزیر اسبق ارشاد خاطر نشان کرد: امیدواری در کشور وجود دارد؛ این درست است که برخی نابسامانی ها در کشور هست اما اگر عزم و اراده و هماهنگی در دولت وجود داشته باشد می توانیم بر این نابسامانی ها غلبه کنیم.

وی با اشاره به مواضع اخیر رئیس جمهور درباره صادرات نفت اذعان داشت: مواضع اخیر رئیس جمهور درباره آمریکا و صادرات نفت، مورد حمایت عناصر انقلابی کشور قرار گرفت و لذا اگر همگی دست به دست هم دهند می توانند کاری کنند که مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

حسینی با بیان این که دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی باید درباره مفاسد اقتصادی به شکل جدی وارد میدان شوند گفت: نهای های امنیتی باید با عوامل سودجو و کسانی که در این شرایط به دنبال منافع خود هستند، به ویژه آن هایی که در دستگاه های اجرایی حضور دارند، به شدت بر خورد کنند تا امیدواری در مردم ایجاد شود و تغییرات اساسی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 963576

وب گردی

وب گردی