سردار غیب پرور: دولت باید آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در شرایطی که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ایران است، دولت باید آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع مسئولان بسیج اقشار و بسیج وزارتخانه ها با اشاره به نابسامانی در حوزه ارز و طلا اظهار داشت: مسئولان دولتی باید باور کنند که دشمن جنگ اقتصادی را شروع کرده و انتظار ملت این است که دولت نیز آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما همانگونه که برادرانه از قوه قضائیه خواستیم در مقابل مفسدان اقتصادی برخورد قاطعانه و انقلابی داشته باشند، از برادران خود در دولت هم می‌خواهیم که با رویکرد انقلابی وارد کارزار اقتصادی شوند و اجازه ندهند اقتصاد کشور و معیشت مردم بیش از این دچار تلاطم گردد.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب به ملت ایران وارد می‌کرد، گفت: مردم در دهه 60 وقتی مسئولان را کنار خود می دیدند فشارها را تحمل می کردند و اکنون نیز مسئولان باید در مشکلات موجود کنار مردم قرار گیرند و به حل مشکلات آنان بپردازند.

غیب پرور ‌با انتقاد از کم تحرکی دستگاه‌های نظارتی گفت: در حالی که عده ای محدود با دلالی و اخلال در اقتصاد کشور بر مشکلات مردم می افزایند، انتظار از دستگاه‌های نظارتی آن است که با هماهنگی و هم افزایی در برخورد با مفسدان اقتصادی تعلل نکنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان بار دیگر بر آمادگی بسیج برای همکاری و کمک به دولت تاکید کرد و گفت: ما بارها به مسئولان دولتی اعلام کردیم که بسیج با ظرفیت عظیمی که در اختیار دارد می‌تواند به دولت در حوزه های مختلف کمک کند و معتقدیم اگر دولت از این ظرفیت عظیم مردمی استفاده کند قطعا مشکلات کشور بسیار سریع تر و کم هزینه تر برطرف خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، در چند روز اخیر قیمت ارز و طلا به شکل قابل توجهی افزایش داشته است که در برخی موارد به حدود 11 هزار تومان نیز رسید؛ این اتفاق واکنش های مختلفی را در میان مردم و مسئولان به همراه داشت. برخی معتقد هستند که این افزایش قیمت دلایل سیاسی دارد و مرتبط با تحریم های ایالات متحده آمریکاست، اما برخی دیگر نظر متفاوتی دارند و سوء مدیرتی مسئولان اقتصادی کشور را عامل این افزایش قیمت می دانند.

این درحالی است که در کشور سوریه با توجه وجود ناامنی های فراوان و تحریم های آمریکا تغییرات قابل توجهی در قیمت ارز وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 963587

وب گردی

وب گردی