معاون مخاطب پژوهی مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش منصوب شد

«معصومه بیات» به عنوان معاون برنامه ریزی و مخاطب پژوهی مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز درحکمی از سوی مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «معصومه بیات» به عنوان «معاون برنامه ریزی و مخاطب پژوهی» این مرکز منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به توان تحلیل و برنامه ریزی در حوزه مخاطب‌پژوهی و افکارعمومی و شایستگی‌های مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به سمت «معاون برنامه‌ریزی و مخاطب‌پژوهی» مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی منصوب می شوید.

انتظار است با اتکا به دانش ضمنی بدنه کارشناسی وزارت آموزش و پرورش و با بهر‌ه‌مندی از دانش صاحب نظران و پایش مستمر تحولات معرفتی و اجتماعی در حوزه خطیر آموزش و پرورش و از طریق کار جمعی و همدلانه بتوانید مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی را در تحلیل و ارزیابی دقیق، هوشمندانه و آینده نگرانه از نیازها و نظرات جامعه بزرگ فرهنگیان فرهیخته و انتظارات ذینفعان آموزش و پرورش یاری رسانید.

با عنایت به اینکه شناسایی و ارائه تصویر و ترسیمی دقیق از وضعیت نظام آموزش و پرورش در افکار عمومی مخاطبان، به اتخاذ تصمیماتی آگاهانه‌تر منجر می‌شود، امید است با توجه به اسناد بالادستی و برنامه‌ریزی و اجرای نظرسنجی‌های هوشمندانه و نیازسنجی‌های علمی و تحلیل رسانه‌ها، در مسیر کاهش فاصله نظام آموزشی با واقعیت های جامعه کوشا و موثر بوده و به سهم خود در ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در حوزه عمومی ایفای نقش نمایید».

معصومه بیات علاوه بر سال‌ها تدریس در مدارس کشور، رئیس گروه انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و تشکل های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیز بوده است.

700

کد خبر: 963613

وب گردی

وب گردی