فروش اینترنتی سایپا طبق روال در جریان است

سایپا اعلام کرد: بعد از گذشت ۳ ساعت از آغاز زمان فروش محصولات در روز جاری، حدود ۵ هزار خودرو به فروش رسیده و طبق روال هم در جریان است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شرکت سایپا به دنبال انتشار مطلبی در این خبرگزاری تحت عنوان" بروز مشکل در فروش اینترنتی سایپا/ دست مردم به پراید هم نرسید" به ارائه توضیحاتی پرداخته است.

متن این توضیحات به شرح زیر است:

به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان، گروه خودروسازی سایپا امروز چهارشنبه 10/5/97 اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرده است و بعد از گذشت 3 ساعت از آغاز زمان فروش محصولات، در حدود 5 هزار خودرو به فروش رسیده است.
این در حالی است که در این فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا بیش از 39 هزار محصول از خانواده های x100، x200، برلیانس و خودرو آریو عرضه شده است.

بر اساس این گزارش گروه سایپا به منظور رفاه بیشتر مشتریان گرامی، با برخورداری از بالاترین سرعت اینترنتی موجوددر داخل کشور عرضه محصولات خود را آغاز کرده و شرایط خرید محصولات به صورت عادی و روال معمول درحال انجام است.
نحوه فروش محصولات در این دوره هم طبق روال یک سال گذشته گروه سایپا و بدون هیچ گونه تغییری صورت پذیرفته و این فروش با نظارت نهادهای مسئول بالا دستی و سازمان بازرسی کل کشور در حال انجام است.
با توجه به عرضه تعداد قابل توجهی از محصولات، مشتریان محترم می توانند بدون هیچ گونه مشکلی اقدام به ثبت نام محصولات عرضه شده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 963646

وب گردی

وب گردی