آتش سوزی کارگاه مبل‌سازی  در مرتضی گرد+عکس

آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید مبل و مصنوعات چوبی در محله مرتضی گرد با تلاش نفسگیر آتش نشانان 4 ایستگاه مهار و خاموش شد.

به گزارش ایسکانیوز سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت : در پی بروز آتش سوزی در یک کارگاه بزرگ تولید مبلمان در غرب به شرق بزرگراه آزادگان، محله مرتضی گرد، خیابان نرگس، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 12:05 امروز نیروهای عملیات ایستگاه های 81، 125، 12 و 35 را به همراه 4 دستگاه خودروی تانکر آب، 2 دستگاه خودروی فوماتیک و دو دستگاه خاور دستگاه های تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.
داود قلیزاده معاون منطقه 4 عملیات سازمان آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در محل حادثه یک سوله بزرگ مسقف به مساحت 500 متر مربع دیده می شد که در هنگام رسیدن آتش نشانان از 4 جهت شعله ور بود.
وی ادامه داد: با توجه به کاربری این سوله که به ساخت مبلمان و مصنوعات چوبی تعلق داشت، شعله های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت ایمن سازی محل حادثه را با قطع برق و گاز آغاز و با شکافتن قسمتی از دیوارها و سقف به شعله های آتش دسترسی پیدا کردند.
قلیزاده تصریح کرد: آتش نشانان در یک عملیات نفسگیر و با فرماندهی متمرکز موفق شدند آتش سوزی را تحت کنترل خود درآورند و آن را مهار و خاموش کردند.
وی با اشاره به عدم وجود فرد محبوسی و مصدوم در این حادثه افزود: آتش نشانان پس از مهار آتش و تخلیه دود با استفاده از فن تخلیه و ارائه تذکرات ایمنی به کارگران سوله به ماموریت خود پایان دادند.

700

کد خبر: 963660

وب گردی

وب گردی