50 دانشجوی جهادی دانشگاه آزاد به مناطق محروم بوشهر اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج از اعزام 50 نفر از دانشجویان خواهر و برادر به مناطق محروم استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، هادی بهزادی‌ خورموجی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اعزام دانشجویان این دانشگاه به اردوهای جهادی اظهار کرد: استان بوشهر به دلیل مشکلات زیرساختی که دارد بیشتر مورد توجه دانشجویان بسیجی برای محرومیت‌زدایی قرار گرفته است و هرساله با فرارسیدن فصل تابستان این برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خورموج افزود: هفته جاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خوروموج آغاز شده و در مناطق محروم استان به کمک مردم خواهیم شتافت.

وی ادامه داد: 20 نفر از خواهران بسیجی برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی و 30 نفر از برادران نیز برای فعالیت‌های عمرانی و ساخت و ساز به مناطق محروم استان بوشهر و شهرستان خورموج اعزام می‌شوند و در زمینه‌های پزشکی و چشم‌پزشکی نیز فعالیت‌هایی برای مردم صورت می‌گیرد.

بهزادی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی بر ارتقای وضعیت معیشتی مردم در استان بوشهر تاکید بسیار زیادی دارد، اضافه کرد: سه روستا در استان بوشهر به صورت معین برای اردوی جهادی انتخاب شده است که مدت 10 روز از 6 تا 16 مرداد در این مناطق فعالیت می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 963688

وب گردی

وب گردی