زن شیاد 4 میلیارد از 60 خانواده در قالب  صندوق خانگی  کلاهبرداری کرد

 فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت : در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها توسط فردی سودجو تحت عنوان صندوق خانگی، دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادرشد.

به گزارش ایسکانیوز سردار قادر کریمی از دستگیری فردی سودجو که در پوشش صندوق خانگی 4 میلیارد ریال از 60 خانواده کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

وی گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی نیشابور ماموریت یافتند، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل این اقدام مجرمانه که در این شهرستان سکونت داشت، آغاز کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان این پرونده مشخص شد، خانمی 40 ساله پس از اعتمادسازی با تشکیل صندوق قرض الحسنه برای همسایگان و تعدادی از بستگان اقدام به عضوگیری و دریافت مبالغ متفاوتی با عنوان پس انداز به منظور انجام قرعه کشی و پرداخت وام کرده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نیشابور با تحقیقات میدانی مطلع شدند این فرد سودجو پس از دریافت مبالغ از اعضا با طرح این ادعا که شما هنوز برنده نشده اید و هم چنین برخی ادعاهای واهی دیگر به مدت 3 سال اقدام به کلاهبرداری کرده است.

سردار کریمی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات تکمیلی گسترده، متهم را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به کلاهبرداری از 60 خانواده به مبلغ 4 میلیارد ریال اعتراف کرده است، گفت: تحقیقات دراین باره برای شناسایی دیگر شاکیان این پرونده که احتمال می رود در شهرهای دیگر نیز سکونت داشته باشند، ادامه دارد.

700

کد خبر: 963697

وب گردی

وب گردی