آغاز ثبت نام طرح بیمه درمان تکمیلی خانواده تاکسیرانان

ثبت نام طرح بیمه درمان تکمیلی خانواده تاکسیرانان آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی خانواده(افراد تحت تکفل) تاکسیرانان خبر داد و گفت: سازمان در راستای ارتقای سطح سلامت و رفاه خانواده تاکسیرانان اقدام به ثبت نام خانواده تاکسیرانان برای پوشش بیمه تکمیلی درمان می کند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تاکید کرد: تنها تاکسیرانانی مجاز به ثبت نام بیمه تکمیلی خانواده(افراد تحت تکفل) هستند که ثبت نام بیمه تکمیلی خود را در اردیبهشت ماه تکمیل کرده اند.
وی در خصوص نحوه ثبت نام گفت: تاکسیرانان می توانند از طریق مراجعه به سایت سازمان به نشانی http://taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان نسبت به ثبت نام افراد تحت تکفل خود اقدام کنند.
قنادان تصریح کرد: سقف تعهدات بیمه برای هریک از اعضای خانواده تاکسیران نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است و از رانندگان مشمول طرح خواست در اسرع وقت برای ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کنند.
بنا بر این گزارش، مهلت ثبت نام تا 31مردادماه 97 بوده و تاکسیرانانی که صرفا در مرحله اول فراخوان در اردیبهشت ماه سال جاری ثبت نام خود را انجام داده اند، می توانند بر اساس ضوابط قید شده، در این طرح شرکت کنند.
همچنین تاکسیرانان می توانند در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 48048 داخلی 213-216 اداره رفاه تاکسیرانان تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 963838

وب گردی

وب گردی