جانبازان با شهر پیامبر (ص) وداع کردند

جانبازان ایام دفاع مقدس که در قالب کاروان نور و از جای جای ایران اسلامی عازم سرزمین وحی شده اند، از خدمات صورت گرفته همانند اسکان و تغذیه احساس رضایت کردند.

به گزارش ایسکانیوز ۴۵ تن از جانبازان بالای 70 درصد سال های دفاع مقدس که در قالب کاروان نور عازم سرزمین وحی شده اند پس از ۶ روز از اقامت در شهر پیامبر (ص)، مدینه النبی را به مقصد مکه مکرمه ترک کردند.
آنها که در مسجد شجره لباس احرام بر تن کردند، با چشمانی اشکبار و قلبی پر حزن از شهر پیامبر (ص) وداع کردند و با ندای لبیک عازم مکه مکرمه شدند.
ابراهیم بیات جانباز ۷۰ درصد که بر روی ویلچر نشسته و در عملیات فتح المبین به فیض جانبازی نائل آمده می گوید: در شهر مدینه یاد تمامی جانبازان سال های دفاع مقدس بوده ام و حالا بعد از احرام بستن و عزیمت به مسجد الحرام ، جای تمامی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را خالی خواهم کرد.
وی می افزاید: در سال های دفاع مقدس به ندای مرجعیت خود لبیک گفتیم و حالا نیز به ندای حق که ما را دعوت کرده است لبیک می گوییم.
این جانباز سال های دفاع مقدس ضمن تقدیر از دست اندرکاران حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری می گوید: تمامی امکانات اعم از اسکان، تغذیه ، تدارکات و حمل و نقل در حد مناسبی بود و از همه خادمان حجاج قدردانی می کنم.
حبیب الله سوخته سرایی جانباز ۷۰ درصد که در عملیات بیت المقدس پای خود را از دست داده است، می گوید: در این سفر حس و حالی معنوی یافته ام و بابت این سفر خدا را شاکر هستم.
وی ادامه می دهد: عملکرد مسوولان و دست اندرکاران حج در برگزاری این مراسم و فراهم آوردن امکانات بسیار حایز اهمیت است.


احمد میرزا فخیمی جانباز ۷۰ درصد که در عملیات کربلایی ۴ جانباز شده و از استان مرکزی عازم سرزمین وحی شده می گوید: خدای بزرگ را بابت این دعوت شاکر هستم و دست تک تک مسئولان امر را بابت خدمات ارایه شده می فشارم؛ به طور قطع در طواف و اعمال حج یاد تمامی جانبازان و شهدای دفاع مقدس و همرزمان خود خواهم بود.
علیرضا نفری دیگر جانبازی است که آرزویش برقراری صلح و آرامش در جهان و نابودی استکبار جهانی است و برای همه مردم ایران اسلامی دعای خیر و برکت دارد.
حسین فیروز آبادی جانباز ۷۰ درصدی کرمانی نیز می‌گوید: از لحظه ای که وارد شده ام یاد رهبر معظم انقلاب، جانبازان و همه شهدای دفاع مقدس بوده ام و از دست اندرکاران برگزاری حج و فراهم آوردن اسکان، تغذیه و .... قدردانی می کنم.
ابراهیم نصر اصفهانی دیگر جانبازی است که از عملکرد مدیران کاروان و مجموعه قدردانی می کند و احساس خود را همانند انسانی می داند که از دنیای فانی به دنیای الهی رجعت می کند.
کاروان جانبازان در ادامه حضور خود در مسجد شجره با حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت دیدار و گفت و گو کردند و ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته برای برگزاری حج امسال، دقایقی را با وی به گفت و گو پرداختند.

جانبازان بعد از احرام بستن و ادای فریضه نماز با ندای لبیک بر اتوبوس های حمل و نقل بین شهری سوار شدند تا عازم مکه مکرمه شوند.
رییس سازمان حج و زیارت نیز در زمان عزیمت زایران به مکه مکرمه ضمن بدرقه آنها تاکید کرد: امیدواریم دست اندرکاران و خادمان توانسته باشند خدمات مناسبی به شما ارایه دهند.


حمید محمدی تصریح کرد: تلاش کردیم تا زمان بیشتری را در مدینه حضور داشته باشید اما محدودیت اسکان اجازه این موضوع را به ما نداد که امیدواریم شما در مکه از امکانات موجود بهترین بهره را کسب کنید.
وی افزود: امیدواریم دعای خیر شما پشتیبان خادمان حج و زیارت و مردم کشورمان باشد و ما را از دعای خیر محروم نکنید.
جانبازان سالهای دفاع مقدس با ندای لبیک با شهر پیامبر وداع کردند و حال با قلبی الهی و خلوص نیت عازم مکه مکرمه و دیدار با مسجد الحرام می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 963913

وب گردی

وب گردی