امیرحاتمی:‌ هزینه ۱۳۷ میلیارد دلاری برای کشاندن آشوب به داخل ایران

وزیر دفاع گفت: یکی از کشورهای منطقه اعتراف کرد برای تحقق نقشه‌های خود و کشاندن آشوب به ایران و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه، 137 میلیارد دلار هزینه کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم با حضور در ستاد وزارت دفاع در فضایی بسیار صمیمانه میهمان امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بودند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم توطئه بزرگ شکل‌گیری تروریسم در منطقه و به آشوب کشاندن کشورهایی نظیر عراق و سوریه را از دیگر توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان به دنبال نهادینه کردن ناامنی و آشوب در منطقه بودند که بحمدالله با هوشیاری و درایت فرمانده معظم کل قوا که پرده از خباثت آنان برداشت و آمادگی و جانفشانی نیروهای محور مقاومت توطئه دشمنان خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کشورهای منطقه اعتراف کرد برای تحقق نقشه‌های خود و کشاندن آشوب به ایران و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه، 137 میلیارد دلار هزینه کرده است که در همین زمینه آمریکایی‌ها و بقیه بالغ بر 500 میلیارد دلار برای ایجاد ناامنی در منطقه هزینه کردند.

امیر سرتیپ حاتمی هدف غایی سردمداران نظام سلطه و استکبار و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایجاد گروه‌های تروریستی و جنایتکار را معرفی چهره‌ای مجعول از اسلام در قامتی توام با خشونت، خون ریزی و افراطی‌گری عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان از سوی دیگر برای حفظ امنیت و آرامش رژیم صهیونیستی، به دنبال درگیر ساختن کشورهای منطقه با ناامنی و آشوب و جنگ‌های داخلی بودند تا این رژیم پلید و جنایتکار بتواند نقشه‌های شوم خود را پیاده کند.

به گزارش ایسکانیوز، پیش از این یک خبرگزاری وابسته به عربستان سعودی از کمک 300 میلیون دلاری این کشور به رضا پهلوی چهارمین فرزند شاه مخلوع ایران، به شرط کشاندن آشوب و درگیری به داخل ایران خبر داده بود.

در چند روز اخیر به دلیل مشکلات به وجود آمده در حوزه های اقتصادی و نرخ ارز، شاهد برخی نا آرامی ها و تجمعات در بعضی از نقاط کشور بوده ایم که البته با هوشمندی مردم و نیروی انتظامی اعتراضات به حق مردم به آشوب و شعارهای ساختار شکنانه منحرف نشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 963932

وب گردی

وب گردی