سردار غیب پرور: با مدیریتی جهادی و انقلابی مشکلات کشور حل خواهد شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در کشور و به ویژه در شرایط فعلی اگر مدیریت به مدیریت جهادی و انقلابی تبدیل گردد، مشکلات حل خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در جمع مدیران بسیج سازندگی استانها با اشاره با اهمیت کار یگان های مختلف در جنگ تحمیلی اظهار داشت: در زمان جنگ همه رزمندگان از جایگاه و منزلت بالایی در بین مردم و مسئولین برخوردار بودند، اما برخی ها مثل رزمندگان اطلاعات عملیات، شناسایی و تخریب جلوه و شخصیت خاصی داشتند. منشاء محبوبیت این مجاهدان پیشگامی در نبرد با دشمن بود. بنده باور دارم که رزمندگان و جهادگران بسیج سازندگی در حال حاضر هم در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن افزود: امروز وضعیت اقتصادی کشور به دو علت دچار آسیب شده است. دلیل اول دشمنی های دنیای زر و زور و استکبار است که روز به روز به آن افزوده می شود. انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته حتی یک روز از توطئه های دشمن مصون نمانده و این قضیه قابل قیاس با هیچ کشور و دوران دیگری نیست.

سردار غیب پرور دلیل دوم را نظام مدیریتی در کشور دانست و گفت: خداوند متعال همه ثروت ها را به ما داده است مثل سرمایه انسانی بی نظیر- معادن معدنی -انرژی –جنگل و ... چرا این توانمندی ها بکار گرفته نمی شود؟ ما هیچ چیزی برای زندگی سالم و کامل کم نداریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تصریح کرد: در کشور و به ویژه در شرایط فعلی اگر مدیریت به مدیریت جهادی و انقلابی تبدیل گردد، مشکلات حل خواهند شد.

سردار غیب پرور با دیگر با اعلام آمادگی برای کمک به دولت اذعان داشت: این ظرفیت وجود دارد که با بهره گیری از مدیران جوان جهادی و مشاوران انقلابی در سطوح مختلف در کشور، هر کمکی که دولت بخواهد در اختیار بگذاریم.

به گزارش ایسکانیوز، در چند روز گذشته با افزایش نرخ ارز و به تبع آن سقوط ارزش پول ملی، قیمت برخی کالاهای اساسی در کشور افزایش داشته است؛ روز گذشته نیز در هفتمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا، سیاست های جدید ارزی و راهکارهای تسریع در برخورد با مفاسد و اخلالگران اقتصادی تصویب شد.

همچنین با توجه به نوسانات اخیری که در بخش ارزی کشور بوجود آمده و اعضای جلسه تأکید کردند که شرایط اقتصادی کشور نیازمند تصمیمات جدید و بازنگری در سیاست های قبلی است و لذا سیاست های جدید بانک مرکزی در بخش ارزی در این جلسه مورد بررسی و تایید سران و اعضای جلسه قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 964005

وب گردی

وب گردی