ضبط مسابقه «برنده باش» درهاله ای از ابهام/ زمان پخش مشخص نیست

زمان ضبط برنامه «برنده باش» هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، هرچند که زیرنویس تلویزیون پخش برنامه «برنده باش» را به زودی اعلام کرده است؛ اما ضبط این مسابقه تلویزیونی هنوز انجام نشده است.

ابتدا قرار بود همزمان با پایان مسابقات جام جهانی این برنامه از شبکه سوم سیما پخش شود؛ اما زمان دقیق ضبط و پخش «برنده باش» مشخص نشده است.

پروژه ساخت دکور این مجموعه به تازگی تمام شده و براساس شنیده ها بخش هایی از مجموعه فیلمبرداری شده است.

البته قرار بود که برای جذب نفرات برتر فراخوانی داده شود اما زمان این فراخوان هم مشخص نیست.

دکور برنامه پست مدرن است و نیاز به کار مهندسی سختی داشت، به همین خاطر ساخت دکور به زمان بیشتری نیاز داشت. مجری و شرکت کننده ها به شیوه خاصی وارد صحنه می شوند تا هیجان بیشتری به مخاطبان داده شود.

افزایش نرخ مطالعه و بالا بردن آگاهی و اطلاعات عمومی در بین مخاطبان یکی از اهداف اصلی ساخت این مسابقه است. در هر قسمت از این مسابقه چهار نفر که از قبل پرسش‌‎های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست و با پاسخ دادن به پرسش‌ها به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت خواهند شد.

البته با توجه به حضور محمدرضا گلزار به عنوان مجری و همچنین پخش تیزر برنامه توسط رسانه ملی استقبال بسیار خوبی برای حضور در این برنامه تا این لحظه صورت گرفته اما مسئولان اعلام کرده اند که متقاضیان باید تا شروع برنامه صبر کنند.

کد خبر: 964043

وب گردی

وب گردی