ملانیا باز هم ترامپ را ضایع کرد

در ادامه لجبازی ها و ناراحتی های ملانیا ترامپ از رئیس جمهور آمریکا، وی در آخرین اتفاق باز هم مسیر خلاف شوهرش را در پیش گرفته و در اذهان عمومی وی را به سخره گرفت. رئیس جمهور آمریکا، غیر مستقیم «لبرون جیمز» بسکتبالیست مشهور آمریکایی را «احمق» نامید. این در حالی است که ملانیا ترامپ از این ورزشکار حمایت خود را اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در حساب توییتری خود این ورزشکار را مورد انتقاد شدید قراد داد و با اشاره به مصاحبه شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» با «لبرون جیمز» در توئیتر خود نوشت: "کودن‌ترین فرد در تلویزیون، یعنی «دان لمون»، همین حالا با «لبرون جیمز» مصاحبه کرد. او کاری کرد که «لبرون» باهوش به نظر برسه که کار ساده‌ای نیست."

«ترامپ» در انتهای متن خود با اشاره به بسکتبالیست مشهور دیگر نوشته «مایکل جوردن را دوست دارم.»

این در حالی است که سخنگوی «ملانیا ترامپ» بیان داشت: «به نظر می‌رسد که لوبرون جیمز هم کارهای خوبی را در حمایت از نسل آینده کشورمان انجام داده و بانوی اول همه را تشویق می‌کند تا در مورد مسایلی که کودکان امروزه با آنها مواجه هستند گفتگو و تبادل نظر کنند.»

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا چند ساعت قبل از این بیانیه در توییتر خود این ورزشکار را مورد انتقاد شدید قراد داده بود.

لبرون جیمز به موضع گیری و صراحت بیان در مسایل سیاسی و اجتماعی به خصوص در مخالفت با گرایش‌های نژادپرستانه در ایالات متحده مشهور است. او در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۰۸ به صندوق انتخاباتی «باراک اوباما» کمک مالی کرد و در انتخابات سال ۲۰۱۶ نیز علنا از «هیلاری کلینتون»، نامزد حزب دموکرات، حمایت به عمل آورد.

«لوبرون» دارای سازمان خیریه ای برای کمک به پیشرفت دانش آموزان در «اکرون» ایالت «اوهایو»، شهر محل سکونت خود است که به خاطر کمی درآمد خانواده ها یا مسایل دیگر، با مشکلات درسی مواجه هستند و پیشرفت مناسبی نداشته‌اند.

«لوبرون» در مصاحبه ای گفته بود که ورزش انسان ها را متحد می کند ولی ترامپ از آن برای جداسازی آدم ها استفاده می کند .

وی همچنین در مصاحبه دیگری با شبکه «سی‌ان‌ان» گفته بود که هرگز حاضر نیست با ترامپ رو در رو بنشیند.

کد خبر: 964073

وب گردی

وب گردی