تغییرات اجباری شفر در ترکیب استقلال

تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار هفته سوم لیگ برتر آماده می‌شود که سرمربی آلمانی قطعا تغییراتی را نسبت به دیدارهای قبلی در دستور کار قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن به میدان رفت که در این بازی محمد دانشگر، مدافع میانی این تیم با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد تا این بازیکن با محرومیت از حضور در هفته سوم مواجه باشد. به این ترتیب وینفرد شفر ناچار است تغییراتی را برای پر کردن جای خالی مدافع میانی اش انجام دهد.

از آنجایی که روزبه چشمی همچنان شرایط بازگشت به میدان را ندارد، احتمالا آرمین سهرابیان که هفته نخست را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و در هفته دوم نیز در پست مدافع چپ برای آبی ها به میدان رفت، در هفته سوم به جای دانشگر در قلب خط دفاعی نقش زوج پژمان منتظری را بازی کند.

در این صورت میلاد زکی پور که در بازی نخست مدافع چپ بود و در بازی دوم وینگر چپ، بار دیگر در پست دفاع چپ به کار گرفته خواهد شد تا شفر از بازیکن دیگری در نقش وینگر چپ استفاده کند. این گزینه ممکن است از بین خریدهای جدید استقلال باشد.

از سوی دیگر استقلال سه بازیکن جدید به اسم مارکو نیومایر، همام طارق و مرتضی تبریزی دارد که احتمال استفاده از این بازیکنان نیز در ترکیب ثابت وجود دارد، به خصوص تبریزی که از پر سر و صدا ترین خریدهای فصل جاری هم بود و قرار است جای خالی مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی را در ترکیب آبی پوشا پر کند. شاید استفاده از بازیکنان خارجی منجر به نیمکت نشینی برخی از بازیکنانی شود که در دو هفته نخست در ترکیب ثابت قرار گرفتند.

این اتفاقات نشان می‌دهد تیم شفر با تغییراتی که از آن چهره‌ای جدید نسبت به دیدارهای گذشته می‌سازد، در هفته سوم مقابل تراکتورسازی صف آرایی می‌کند؛ تراکتوری که خودش هم به احتمال زیاد با به کار گرفتن خریدهای جدید با چهره ای متفاوت نسبت به دو دیدار گذشته اش به میدان می رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964080

وب گردی

وب گردی