رضایتمندی 83 درصدی مردم از عملکرد پلیس

 فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به افزایش 56 درصدی تماس های عملیاتی با مرکز فوریت های پلیسی 110 از رضایتمندی 83 درصدی مردم از عملکرد پلیس پس از اجرای طرح تجمیع خطوط 110 در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سردار سید محمود میرفیضی در بیان جزئیات این خبر گفت: پدیده های نابهنجار اجتماعی غالبا معلول تغییرات و آسیب های اجتماعی، توسعه و رشد فناوری ها یا معضلات اقتصادی نظیر بیکاری، جابجایی یا رشد ناهمگون جمعیت است.

وی افزود: این استان به دلیل برخورداری از مواهب الهی و جاذبه های گردشگری متعدد، همواره پذیرای خیل عظیمی از هموطنان عزیز از اقصی نقاط کشور در فصول مختلف سال بوده که این امر صرفنظر از ایجاد فرصت های اقتصادی، برخی ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی را در جامعه سبب شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: تلاقی پدیده های ناهنجار اجتماعی منجر به بروز پدیده هایی چون جرایم و آسیب های نوپدید، تجمل گرایی و گرایشات مادی در میان اقشار مختلف مردم و به دنبال آن بروز انواع جرایم شده است.

سردار میرفیضی گفت: برای کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی مبتلا به استان، فرماندهی انتظامی با تهیه و تدوین طرح هایی مناسب، مقابله با این جرایم و نابسامانی ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به این که طرح ها در رده های تخصصی با مشارکت معاونت ها و انتظامی شهرستان ها در بازده زمانی مختلف به اجرا گذاشته می شود، عنوان کرد: این طرح ها دستاوردهای بسیار خوبی را به همراه داشته و کسب رضایت عموم مردم، مسئولان، ائمه جمعه و جماعات و خانواده های معظم شهدا را در پی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در 4 ماهه نخست امسال با اجرای طرح های صورت گرفته، شاهد افزایش 33 درصدی کشفیات سرقت، 44 درصدی کشفیات زورگیری، 6 درصدی کشفیات سرقت به عنف و 56 درصدی کشفیات جرایم خشن در استان بوده ایم.

سردار میرفیضی همچنین از افزایش 13 درصدی کشف مواد مخدر در استان با اجرای این طرح ها خبر داد و گفت: کل کشفیات استان در 4 ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته، 4 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به افزایش 22 درصدی دستگیری ها در حوزه سرقت، تصریح کرد: دستگیری ها در حوزه های موادمخدر 9 درصد و قاچاق کالا 2 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با قدردانی از همکاری خوب سپاه کربلای استان، دستگاه های امنیتی و یگان های امدادی و خدماتی با فرماندهی انتظامی استان در تامین امنیت عمومی و تعامل دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی را یکی از مهمترین ارکان امنیت پایدار در جامعه برشمرد.

این مقام ارشد انتظامی، طرح تجمیع خطوط 110 را گامی برای تقویت و ارتقاء امنیت عمومی استان برشمرد و ادامه داد: با اجرای طرح تجمیع خطوط 110 در استان، شاهد افزایش صحت آماری و رشد 53 درصدی تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 بوده ایم.

سردار میرفیضی از افزایش 56 درصدی تماس های عملیاتی با مرکز فوریت های پلیسی 110 با اجرای طرح تجمیع خبر داد و بیان کرد: از زمان اجرای طرح تاکنون شاهد رشد 26 درصدی اخبار در استان بوده ایم، ضمن این که برابر رصد های صورت گرفته، 83 درصد شهروندان از عملکرد پلیس 110 اعلام رضایت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: با استفاده از ظرفیت های دوربین های مداربسته و پایش های تصویری برای رصد و کنترل محورهای مواصلاتی، 761 دستگاه خودرو دارای تخلف و دستور توقیف مراجع قضائی در سامانه ناجا، توسط کارکنان انتظامی استان مستقر در محورهای مواصلاتی شناسایی و توقیف شدند.


انتهای پیام/

کد خبر: 964090

وب گردی

وب گردی