«هزارپا» در آستانه رکورد زنی/ طلسم فروش «نهنگ عنبر» زده می شود

فیلم سینمایی «هزارپا» در آستانه شکست رکورد فروش گیشه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، فیلم سینمایی «نهنگ عنبر 2» در سال 96 رکورد بیشترین فروش در تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد. این فیلم در مجموع 20 میلیارد و 900 میلیون تومان فروش داشت.

از بازیگران این فیلم می توان به نفراتی مانند رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوى، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانى، رضا ناجی و على قربان‌زاده به عنوان بازیگران اصلی و شهلا ریاحى، کتایون امیر ابراهیمى، محسن قاضی مرادى، اسدالله یکتا و احمدرضا اسعدى اشاره کرد.

کارگردان و تهیه کننده این فیلم سینمایی سامان مقدم بود.

حالا در سال 97 فیلم «هزارپا» توانسته با گذشت 4 هفته از اکران در آستانه رکورد شکنی فیلم سامان مقدم قرار گیرد. این فیلم تا کنون 19 میلیارد و 800 میلیون تومان فروش داشته و پیش بینی می شود در ادامه اکران «هزارپا» رکورد فروش در تاریخ سینما را به خود اختصاص دهد.

از بازیگران این فیلم می توان به چهره هایی نظیر رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندرى، امید روحانی، سپند امیر سلیمانی، امیرمهدى ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانى، محمد نادری، حسین سلیمانی، شهین تسلیمى، حمید رضا فلاحی و بهرام ابراهیمى اشاره کرد.

کد خبر: 964122

وب گردی

وب گردی