معرفی کتاب / تمرینات بسکتبال منتشر شد

کتاب تمرینات بسکتبال با عنوان اصلی Learning basketball تالیف کاترین بارت و لادر بوزینگ با ترجمه سیما مکاری‌ساعی و محمد قادری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، این کتاب درباره هر آنچه که مربوط به ورزش بسکتبال است و به طور اخص به آموزش این ورزش به نوجوانان می پردازد.

آن طور که از نام کتاب بر می آید تمرینات شامل یادگیری تکنیک های پرتاب، قوی و سریع شدن و افزایش استقامت، راهکارهایی است که در 15 فصل جداگانه با علائمی خاص تشریح می شود.

کتاب تمرینات بسکتبال با نکاتی از سوی مولفان برای آموزش این ورزش آغاز می شود و در ادامه به تاریخچه ملی و بین المللی بسکتبال، گفتگو با پاسکال رولر بازیکن موفق تیم ملی آلمان، آموزش صحیح و تراکم تمرین در یک بازیکن، آمادگی جسمانی، درباره تکنیک و هماهنگی، آموزش صحیح دریبل، پاس دادن، دریافت و شوت زدن، تاکتیک های عمومی و... می پردازد

در بخشی از کتاب می خوانیم:

آموزش بسکتبال خیلی شبیه فتح قله است. بسیاری از بازیکنان بسکتبال قبل از شما آموزش دیده اند و شما مجبور نیستید که بسکتبال را دوباره کشف کنید اما می توانید از تجربیات بازیکنان قبلی استفاده کنید. این کار یادگیری را برای شما آسان می کند. این کتاب یک نقشه راه برای شما فراهم خواهد کرد و یک کمک و همراه برای شماست تا بتوانید به ورزش بسکتبال بدون دشواری های زیاد برسید البته مربی هم دارید، کسی که راه صحیح را به شما نشان میدهد.

این کتاب با عنوان اصلی Learning basketball تالیف کاترین بارت و لادر بوزینگ با ترجمه سیما مکاری‌ساعی و محمد قادری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد مهاباد در ۱۵۲ صفحه با شمارگان هزار نسخه توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد مهاباد راهی بازار نشر شد.

کد خبر: 964150

وب گردی

وب گردی