«سربازی و نظام وظیفه» در «پرانتز باز» بررسی می شود

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در برنامه این هفته «پرانتز باز» به سووالات و دغدغه های نوجوانان حاضر در استودیو در خصوص مسأله «سربازی» پاسخ می دهد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، سی و یکمین قسمت از برنامه ی «پرانتز باز» با نگاهی به موضوع «سربازی» به طرح گفتگو با نوجوانان حاضر در استودیو پرداخته و دغدغه ها و سووالات این نوجوانان در خصوص سربازی را با مهمان برنامه، سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در میان می گذارد.

پرانتز باز برنامه ای است با رویکرد بررسی اخبار نوجوانان که به صورت هفتگی با اجرای محمودرضا قدیریان و چهار دبیرخبر نوجوان روزهای دوشنبه و پنج شنبه ساعت 17 روی آنتن شبکه امید می رود.

در این برنامه علاوه بر بخش گفتگو با مهمانان و گزارش میدانی که به گفتگو با نوجوانان درباره موضوع اصلی برنامه می پردازد، بخش دیگری در نظر گرفته شده که نوجوانان سنین 13 تا 20 سال می توانند به عنوان خبرنگار افتخاری با برنامه همکاری داشته و گزارش های تصویری و ویدئویی خود را برای پخش، به برنامه ارسال کنند.

مخاطبان این برنامه می توانند با شماره 09036883202 در پیام رسان بله و سروش با روابط عمومی برنامه در تماس باشند و در اینستاگرام صفحه ی پرانتز باز را با نشانی parantezbaz_tv دنبال کنند.

انتهای پیام//

کد خبر: 964194

وب گردی

وب گردی