پرده برداری از خریدهای جدید استقلال

ورزشگاه آزادی روز جمعه میزبان بازی تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی خواهد بود و احتمالا یکی از پرستاره ترین روزهای لیگ برتری را تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، جدال تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس با تراکتورسازی تبریز همواره محلی برای دوئل بازیکنان سرشناس و البته هواداران پرشور هر دو تیم بوده اما این بار یک تفاوت جدی با بقیه بازی ها دارد و آن هم رونمایی از چند ستاره بزرگ در این مسابقه است.

تراکتوری ها در آخرین گام، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را به خدمت گرفتند و دو کاپیتان تیم ملی در تمرین تراکتورسازی حضور یافتند تا مشخص شود به طور قطع مقابل استقلال حضور خواهند داشت. همچنین دیگر ستاره های این فصل تراکتور هم مقابل تیم بزرگی بازی نکرده اند و دیدار با آبی های پایتخت، رونمایی از آن ها نیز خواهد بود؛ هری فورستر، آنتونی استوکس و یوکیا سوگیتا، مهره های خارجی تیم تبریزی هستند که باید توانایی هایشان را برابر استقلال نشان دهند.

از آن طرف آبی ها با خریدهای جدید از تراکتور میزبانی می کنند. مارکوس نویمایر و طارق همام دو بازیکن جدید استقلال هستند که از آلمان و عراق به ایران آمده اند.

نویمایر برای پر کردن جای سرور جپارف و مامه بابا تیام برای حضور در پست هافبک هجومی و وینگر در استقلال حضور دارند اما شاید هیچ کدام از این بازیکنان، جذابیت مرتضی تبریزی را برای هواداران آبی پوش نداشته باشند.

رونمایی از این ۸ ستاره شاید در ابتدای بازی انجام نشود چون احتمالا ۲ مربی خارجی، تمام این بازیکنان را در ترکیب اصلی قرار نخواهند داد اما بعید است در طول بازی نیز به کار گرفته نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 964215

وب گردی

وب گردی