انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی از 18 مرداد آغاز می شود

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دفترچه انتخاب رشته های با آزمون فردا منتشرمی شود و انتخاب رشته از روز پنج شنبه صبح شروع خواهد شد که ابتدا سامانه انتخاب رشته مقطع کارشناسی فعال شده و به فاصله هر دو روز یک بار یک سامانه دیگر هم فعال می شود.

دکتر امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو باخبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آخرین اخبار انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دفترچه انتخاب رشته با آزمون شامل رشته های دکتری حرفه‌ای، دندان پزشکی و داروسازی است که تا پایان امروز در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در دسترس داوطلبان قرار می گیرد تا بتوانند دفترچه را دانلود کنند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: انتخاب رشته بدون آزمون هم در رشته های کارشناسی پنج شنبه صبح آغاز می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دفترچه انتخاب رشته های با آزمون فردا منتشر شده و انتخاب رشته از روز پنج شنبه صبح شروع می شود که ابتدا سامانه انتخاب رشته مقطع کارشناسی فعال شده و به فاصله هر دو روز یک بار یک سامانه دیگر هم فعال می شود.

شاهانی در پایان متذکر شد: این فاصله زمانی در فعال شدن سامانه انتخاب رشته به این دلیل است که مقطع کاردانی و کارشناسی را به صورت پیوسته و ناپیوسته داریم که به این ترتیب پنج سامانه انتخاب رشته باید فعال شوند و به احتمال زیاد از روز پنج شنبه 18 مرداد ماه انتخاب رشته آغاز می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964261

وب گردی

وب گردی