پگاه: نمی خواهم در مورد «عاشقانه» صحبت کنم/ فیلمنامه هایی که به دستم رسیده را دوست ندارم

بازیگر سینما و تلویزیون: تمایلی به صحبت درباره سریال عاشقانه ندارم و در جریان اخبار «عاشقانه2» نیستم.

حمیدرضا پگاه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در مورد حضور احتمالی خود در قسمت دوم مجموعه عاشقانه، گفت: تمایلی به صحبت در مورد قسمت جدید سریال عاشقانه ندارم و در جریان اخبار «عاشقانه2» نیستم.

وی افزود: در مورد فصل اول عاشقانه هم نمی خواهم هیچ حرفی به زبان بیاورم و این کار دیگر تمام شده و علاقه ای به بازگو کردن مسائل گذشته ندارم.

پگاه ادامه داد: حرفه اصلی ام بازیگری است؛ اما در حال حاضر چون کار خوبی پیشنهاد نشده، در پروژه‌ای حضور ندارم.دوست دارم در فیلمی ایفای نقش کنم که شخصیت داستان مورد قبولم باشد.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: فیلمنامه هایی که تاکنون به دستم رسیده را دوست نداشتم و یا اگر فیلمنامه خوب بوده در خصوص سایر شرایط های کاری به توافق نرسیده ایم و این دلیلی است که این روزها کم کار شده‌ام.

وی عنوان کرد: اگر پیشنهاد خوب باشد و فیلمنامه خوب به من بدهند بازی در سینما را دوست دارم و آن را قبول می‌کنم.

پگاه فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه «ضلع ششم» به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با سریال‌های «تفنگ سرپر» (در نقش غیبیش) و «آخرین گناه» و در سینما با بازی در فیلم «این زن حرف نمی‌زند»، مورد توجه قرار گرفت.

وی در سریال عاشقانه نقش دامون را بازی می‌کرد. این سریال به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۵–۱۳۹۶ در شبکهٔ نمایش خانگی منتشر شد، پس از انتشار عاشقانه این سریال به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد. پخش این سریال تا قسمت ۸ به صورت نا منظم و غیر یکنواخت بود و بعد از اعتراض طرفداران این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) انجام شد. مدتی است که کارگردان این اثر برای سری دوم سریال بازیگر انتخاب می‌کند.

انتهای پیام//

کد خبر: 964262

وب گردی

وب گردی