نایب رئیس فدراسیون گلف: ملی‌پوش دانشگاه آزادی ما یکی از بهترین‌هاست

نایب رئیس بانوان فدراسیون گلف گفت: مسابقات جهانی یک نقطه عطف در دوران حرفه ای بانوان ملی پوشان ایرانی محسوب می شود.

نفیسه علی قاضی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد حضور تیم ملی بانوان گلف ایران در مسابقات جهانی ایرلند اظهار داشت: ان شاءالله هفته اول شهریور ماه سال جاری برای حضور در مسابقات جهانی به ایرلند می رویم. این نخستین باری است که بانوان کشورمان در مسابقات جهانی شرکت می کنند. پیش از این تجربه حضور در مسابقات دانشجویان جهان را داشتیم اما همان طور که گفتم اولین بار است در مسابقات جهانی حاضر می شویم.

وی ادامه داد: برای آمادگی بیشتر ملی پوشان از تاریخ 22 تا 26 مرداده ماه، اردویی را در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می کنیم. اسکورگیری از ملی پوشان ما در اردوی انتخابی پیشین انجام شد و کمیته فنی در نهایت 3 تن را انتخاب کرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون گلف تصریح کرد: زیبا مردانی، مینو موسوی نژاد و نازنین شهرکی، 3 ملی پوش اعزامی ما هستند. شهرکی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد است و یکی از بهتری بازیکنان ما محسوب می شود. موسوی نژاد هم تنها 14 سال سن دارد و بر اساس برنامه های استعدادیابی ما انتخاب شده است.

علی‌قاضی خاطرنشان کرد: ما توجه ویژه ای به مقوله آموزش و استعدادیابی داریم. نکته مثبت در مورد بازیکنان نوجوان این است که می توان اصلاح حرکتی و تکنیکی را راحت تر روی آنها انجام داد.

وی افزود: مسابقات جهانی یک نقطه عطف در دوران حرفه ای ملی پوشان ما محسوب می شود. یک فرصت فوق العاده است که بازیکنان ما با زمین های استاندارد و دانش فنی روز دنیا آشنا شوند. گلف دیگر یک رشته المپیکی شده است. از طرف دیگر بانوان ما در المپیک گذشته صاحب مدال هم شده اند و این اتفاق، انگیزه ما را بسیار افزایش داده است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون گلف در پایان گفت: ما در مسابقات بین المللی گلف، منع پوششی نداریم و پوشش بانوان مسلمان ایرانی کاملا پذیرفته شدها ست. همچنین گلف ورزش سبز و دوستدار محیط زیست است و همین مسأله، نگاه مثبت دنیا را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 964266

وب گردی

وب گردی