طرح تغییر در سهمیه ایثارگران به کمیسیون آموزش ارجاع شد

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش گفت: در نشست علنی صبح امروز تغییر در سهمیه ایثارگران مورد بررسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که موارد پیشنهادی در صحن تصویب نشد و مجددا برای بررسی بیشتر به کمیسیون آموزش ارجاع شد.

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تغییر در سهمیه ایثارگران گفت: در نشست علنی صبح امروز تغییر در سهمیه ایثارگران مورد بررسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که موارد پیشنهادی در صحن تصویب نشد.

وی افزود: در حال حاضر با موافقت اکثریت نمایندگان حاضر در صحن علنی مجلس تصمیم بر این شد که پیشنهادات به کمیسیون آموزش برگردد تا تصمیم گیری نهایی در اعمال تغییر در سهمیه ایثارگران انجام شود.

گفتنی است، پس از نظر مثبت نمایندگان نسبت به ارجاع طرح مذکور، لاریجانی عنوان کرد که این طرح به کمیسیون مربوطه ارجاع داده می‌شود تا برخی نگرانی‌ها در این خصوص رفع شود و سهمیه ایثارگران در دانشگاه‌ها به دلیل مغایرت با برنامه ششم توسعه و نیاز به دوسوم آرای نمایندگان در جلسه علنی چهارشنبه 30 خرداد، تصویب نشده بود و با توجه به حجم بالای پیشنهادات اصلاحی، برای بررسی و تعیین تکلیف به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964283

وب گردی

وب گردی