قاضی‌زاده هاشمی: پرسپولیس و استقلال را باید مستقل پیش ببریم

عضو هیئت تحقیق و تفحص از باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال گفت: اداره این دو باشگاه باید به سمت و سویی باشد تا با خوداتکایی، مستقل و روبه جلو همراه با اعتماد عمومی به پیش بروند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیئت تحقیق و تفحص از باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پس از نشست با مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: جلسه خوبی را با وزیر ورزش و جوانان در مورد آغاز تحقیق و تفحص از باشگاه‌های فرهنگی ورزشی وابسته به این وزارتخانه برگزار کردیم و دکتر سلطانی‌فر قول هرگونه مساعدت و همکاری با این هیئت را داد.

وی با تأکید بر ایجاد فضایی آرام به منظور تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرطرفدار ایران اظهار داشت: امیدوارم در یک فضای آرام ظرف مدت شش ماه با توجه به اینکه افرادی از سوی کمیته تحقیق و تفحص در دو باشگاه مستقر خواهند شد، عملکرد آنها در مدت 10 سال که دوره‌های مختلف مدیریتی را در بر می‌گیرد، بررسی شود.

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه پیرامون نحوه فعالیت این هیئت خاطرنشان کرد: گزارش‌هایی که از مراجع مختلف همچنین گروه‌های مختلف مردم به ما می‌رسد، همراه با سایر گزارش‌هایی که قبلاً دریافت کرده بودیم، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. ان‌شاءالله نتیجه این تحقیق و تفحص هم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سؤالی پیرامون نحوه اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در طی یک سال گذشته اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان گزارش خوبی از اداره دو باشگاه به ویژه در پرداخت بدهی‌های آنها و دیونی که داشتند، ارائه کرد و امیدواریم بتوانیم این عملکردها را درست ارزیابی و منعکس کنیم. تا جایی که می‌توانیم باید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را خود اتکا، مستقل و رو به جلو همراه با اعتماد عمومی پیش ببریم.

وی بزرگ‌ترین سرمایه این دو باشگاه را اعتماد مردمی دانست و گفت: امیدوارم مشکلات مالی قبلی هم در طول زمان حل شود و ان‌شاءالله شفافیت بیشتری هم در عرصه باشگاهداری رخ دهد تا به اعتماد مردم روز به روز افزوده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964295

وب گردی

وب گردی