استیلی: حضور در چین، مشکلات در اندونزی را کمتر می‌کند

مدیر تیم فوتبال امید گفت: صبح امروز (سه شنبه) بازیکنان تمرینات خود را با انگیزه بالا زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی درباره وضعیت تیم فوتبال امید عنوان کرد: پرواز تیم ملی فوتبال امید با یک ساعت و نیم تاخیر به سمت شانگهای از تهران انجام شد و پس از 8 ساعت پرواز به شانگهای رسیدیم و حدود دو ساعت در مسیر بودیم تا وارد شهر سوژو شدیم.

وی ادامه داد: پس از استقرار بازیکنان در محل اقامت خود و استراحتی کوتاه، ملی پوشان را به دو گروه 10 نفره تقسیم کرده و در سالن بدنسازی فعالیت کردند و سپس به استخر رفتند. صبح امروز نیز از ساعت 10 به وقت محلی و به مدت دو ساعت تمرین با انگیزه و شاداب بازیکنان زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

مدیر تیم فوتبال امید تصریح کرد: موضوعی که حائز اهمیت است آب و هوای گرم و شرجی این منطقه است که باعث شده بازیکنان با شرایط آب و هوایی متفاوتی مواجه شوند و با توجه به اینکه چند روز زودتر در این کشور حاضر شدیم می توانیم خود را با وضعیت آب و هوایی چین وفق بدهند. این امر باعث می شود تا در اندونزی کمتر با مشکل روبه رو شویم و بازیکنان به این وضعیت عادت خواهند کرد.

استیلی در پایان گفت: خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نبود و همه آماده هستند تا در رقابتهای جاکارتای اندونزی عملکردی موفق داشته باشند.

گفتنی است؛ دیدار دوستانه تیم فوتبال زیر 21 سال ایران و زیر 23 سال چین روز پنجشنبه 18 مردادماه از ساعت 19:30 به وقت محلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964302

وب گردی

وب گردی