مستند «خبرنگار تراز انقلاب» به مناسبت روز خبرنگار

مستند «خبرنگار تراز انقلاب» روایتی از سال ها فعالیت زنده یاد رضا مقدسی، سه شنبه ۱۶ مرداد از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ رضا مقدسی فعال رسانه‌ای و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر بود که طی سال ها فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای به عنوان چهره ای پیشرو، ارزشی و ولایت‌مدار شناخته می شد به طوری که از او به‌ عنوان روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی یاد می‌شود.

او از ۲۰ سالگی وارد این حوزه شد و در طول ۳۰ سال فعالیت، همواره به عنوان یکی از مطرح ترین چهره های رسانه ای کشور، سهم مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشت.

شروع فعالیت های رسانه ای مقدسی از روزنامه قدس بود و در ادامه مسئولیت‌هایی همچون پروژه سراسری روزنامه قدس و سردبیری و معاونت مدیر مسئول این روزنامه در تهران را نیز بر عهده گرفت.

مقدسی پس از تجربه اندوزی های فراوان، در بخش‌های مختلف تحریریه صدا و سیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم‌مقامی مدیرمسئول همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعامل شرکت ارتباطات روزنامه ایران، مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز و مدیرعاملی خبرگزاری مهر به خدمت مشغول شد.

سرانجام در ۱۳ بهمن سال گذشته، این چهره فعال رسانه ای کشورمان پس از یک دوره سخت بیماری و در سن ۵۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

مستند «خبرنگار تراز انقلاب» روایتی است از ۳۰ سال فعالیت حرفه ای رضا مقدسی که در این فیلم با همکاران، اعضای خانواده و چهره های آشنا با او گفتگو شده است.

این مستند را می توانید سه شنبه ۱۶ مرداد ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه افق ببینید.

منبع:مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 964306

وب گردی

وب گردی