کارگاه تراشکاری آتش گرفت

بی احتیاطی به هنگام جوشکاری باعث آتش سوزی در یک کارگاه تراشکاری واقع در خیابان 17 شهریور جنوبی شد.

به گزارش ایسکانیوز مالک کارگاه تراشکاری زمانی که متوجه بروز آتش سوزی در زیرزمین کارگاه خود شد فورآ با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفته و از آتش نشانی درخواست کمک کرد.
ستاد فرماندهی این سازمان نیز در ساعت ۱۳:۳۰ ظهر دیروز به سرعت زنگ اعزام ایستگاه های۱۱۳ و ۹۹ را بصدا درآورد و نیروهای آتش نشانی به همراه تیم نجات ۲ را به خیابان ۱۷ شهریور جنوبی، تقاطع منصور غربی روانه کرد.
مسعود حکاکی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: به هنگام جوشکاری دریک کارگاه تراشکاری به وسعت 80 متر مربع، ناگهان براثر ریختن شراره های آتش حاصل از جوشکاری بر روی موادقابل اشتعال، قسمت زیرزمین این کارگاه دچار آتش سوزی شد.
وی افزود: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، شعله های آتش در حال گسترش و همچنین سرایت به طبقه فوقانی بود که نیروهای آتش نشانی بی درنگ مشغول عملیات شدند.
حکاکی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی و قطع برق کارگاه تراشکاری با کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی وارد کارگاه شده و با نفوذ به داخل زیر زمین مشغول خاموش کردن آتش شدند.
وی با اشاره به این که دراین حادثه به کارگران صدمه ای نرسید، ادامه داد: بعد از مهار سریع آتش و خاموش کردن کامل آن توسط نیروهای عملیات، از گسترش آن به اطراف و همچنین از سرایت آتش به طبقه بالا و نیز قسمت های دیگر ممانعت به عمل آوردند.
این فرمانده آتش نشانی علت وقوع این حادثه را از طرف کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی ذکر کرد و افزود: با توجه به انتشار دود شدید به طبقه بالا، آتش نشانان پس از خاموش کردن این آتش سوزی با استفاده از فن فشار مثبت، دود ناشی از این آتش سوزی را به بیرون تخلیه کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 964309

وب گردی

وب گردی