لزوم سامان‌دهی مسئولیت اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بر سامان‌دهی سیاست‌گذاری‌ها در بخش مسئولیت اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رضا نوروززاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز (سه‌شنبه، ۱۶ مردادماه) در حاشیه بازدید از طرح‌های پتروشیمی در حال احداث منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور در جلسه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه گفت: نقش ما در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی این گونه است که به عنوان مثال مدرسه یا بیمارستان توسط دولت ساخته می‌شود، سپس ما هزینه آن‌را پرداخت می‌کنیم.

او افزود: مردم منطقه عسلویه از ما توقعاتی دارند که البته معتقدم آنها باید از فعالیت‌های ما در بخش مسئولیت‌های اجتماعی حداکثر رضایت‌مندی را داشته باشند.

نوروززاده با تاکید بر این که سیاست‌گذاری‌ها در بخش مسئولیت اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی باید سامان یابد، تصریح کرد: ساخت پروژه‌های عمرانی منطقه باید زیر نظر استانداری انجام شود.

جعفر ربیعی، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نیز در این نشست گفت: موضوع مسئولیت‌های اجتماعی روشن است و باید منابع آن‌را پرداخت کنیم، اما این پروژه‌ها باید بیشترین رضایتمندی را در مردم ایجاد کند و منابع مالی صرف شده نتیجه مثبتی در پی داشته باشد.

او ادامه داد: پروژه‌های عمرانی باید زیر نظر استانداری قرار گیرد و ما در این بخش ناظر باشیم. پروژه‌ها و هزینه‌های جاری منطقه و همچنین پروژه‌های عمرانی و جاری شرکت‌های پتروشیمی نیز باید در شورای سیاست‌گذاری و شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی تعیین و مشخص شود.

در این جلسه همچنین مسئولان و مدیران شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه عسلویه دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را گفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 964325

وب گردی

وب گردی