اجرای طرح جامع مالیاتی در راستای رضایتمندی مودیان

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: طرح جامع مالیاتی با هدف افزایش درآمدهای مالیاتی و ارتقای رضایتمندی مودیان از طریق تسهیل خدمات رسانی در حال به اجرا است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از رسانه مالیاتی، رسول نوع پرور، مدیرکل امورمالیاتی اردبیل به همراه تعدادی از مسئولان اداره کل امور مالیاتی استان ضمن بازدید از امورمالیاتی شهرستان کوثر، با حضور در جلسه شورای اداری اداره امور مالیاتی این شهرستان ، از تلاش و جدیت مدیریت و کارکنان این اداره تشکر و قدردانی کرد.

او بروز بودن پرونده های مالیاتی را از نقاط قوت اداره امور مالیاتی کوثر در عملیاتی نمودن برنامههای طرح جامع مالیاتی بیان نمود واظهار امیدواری کرد: کارکنان این اداره با روحیه مضاعف و خدمت گذاری بیش از پیش سازمان را در رسیدن به اهداف عالیه اش یاری رسانند.

نوع پرور در پایان گزارشی از اهم اقدامات اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل در سال 96 ارایه نمود و به میزان وصولی مالیات بر ارزش افزوده و عوارض تسهیم شده میان شهرداری کیوی و دهیاری شهرستان کوثر اشاره کرد.

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل، با اشاره به استقرار باجه های میز خدمت در سطح ادارات، تسریع در انجام امور، عدم تاخیر در ارائه خدمات و رضایتمندی مودیان مالیاتی را از اهداف استقرار باجه های میز خدمت در ادارات امور مالیاتی اعلام نمود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964331

وب گردی

وب گردی