برگزاری  بیست و ششمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای

بیست و ششمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 1397 به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای و در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی و حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری دانشجویان ، بیست و ششمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه ای با محوریت قرآن و عترت از تاریخ 97/05/21 لغایت 97/05/24 به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار می شود.

بنابراین گزارش، مرحله مقدماتی این جشنواره با حضور 15000 دانشجوی دختر و پسر در دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور برگزار شده که برگزیدگان مرحله نیمه نهایی این جشنواره به تعداد 405 دانشجوی دختر و پسر در رشته های قرائت قرآن کریم(تحقیق، ترتیل)، رشته های حفظ قرآن کریم، اذان، دعا خوانی، طراحی پوستر، خوشنویسی، شعر، عکاسی، معرق و منبت کاری، نقاشی، نرم افزارهای کامپیوتری و شبکه های مجازی در شهر تبریز به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است آیین افتتاحیه این مراسم روز دوشنبه مورخ 97/05/22 با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، مسئولان دانشگاه فنی و حرفه ای، مسئولان کشوری، لشگری و استانی در دانشکده فنی و حرفه ای شماره یک تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964333

وب گردی

وب گردی