عجمان کلک تیام را نپذیرفت!

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در جمعی دوستانه گفت نیازی نیست سهم مربوط به باشگاه استقلال را بپردازد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، مامه بابا تیام هنگامی که هنوز به طور کامل از تیم فوتبال استقلال جدا نشده بود، در جمع دوستانش تأکید داشت به موجب بندی در قراردادش، اگر پس از استقلال راهی تیمی شود که رقم دریافتی‌اش زیر ۴۰۰ هزار دلار باشد، نیازی نیست سهم مربوط به باشگاه استقلال (۲۰۰ هزار دلار) را بپردازد.

در همین رابطه از برخی مسئولان باشگاه استقلال شنیدیم مهاجم سنگالی فصل قبل آبی‌پوشان با مدیران باشگاه عجمان امارات برای دور زدن استقلال پیشنهاد بسیار عجیبی ارائه داده و از آنها خواسته اصل قراردادشان با تیام را ۳۹۰ هزار دلار ثبت کنند و ۴۶۰ هزار دلار را برایش در قالب آپشن‌های بسیار ساده (مثلاً تعداد جلسات حاضر در تمرین و میزان روز‌های اقامت در امارات) سند بزنند تا به این ترتیب دستمزد مورد نظرش که ۸۵۰ هزار دلار می‌شود را دریافت کند و در عین حال حتی یک دلار هم به استقلال نپردازد.

واحد حقوقی باشگاه عجمان زیر بار این درخواست نرفته و گفته بر اساس قوانین فیفا، آپشن‌های یک قرارداد اساساً نمی‌تواند حتی به اندازه کل مبلغ ثبت شده باشد، چه برسد به اینکه از آن فراتر هم برود. روی همین اصل اماراتی‌ها با درخواست تیام مخالفت کردند.

البته نکته جالب توجه اینجاست که مقامات باشگاه استقلال حتی پرداخت ۲۰۰ هزار دلار به عنوان حق سهم خود از بابت قرارداد جدید تیام را هم قبول ندارند و مدعی‌اند حق آنها از قرارداد جدید این بازیکن باید به مراتب بالاتر از رقم فوق باشد و همین مسأله باعث شده اختلاف آنها هر روز عمیق‌تر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964356

وب گردی

وب گردی