کشف  800 میلیارد ریال کالای قاچاق و 1500 کیلو مواد مخدر در همدان

 فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 800 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سردار "بخشعلی کامرانی صالح" در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان همدان ضمن قدردانی از زحمات فراوان کارکنان پلیس استان، گفت: با تلاش های شبانه روزی همکارانم در مجموعه انتظامی استان، شاهد امنیت مطلوبی هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد ایجاد توطئه های مختلف در کشور هستند، بیان کرد: مردم باید با قدرت مقابل این هجمه ها ایستادگی کنند تا بتوانیم از کارشکنی دشمنان در حوزه های مختلف به راحتی عبور کنیم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: دشمنان طی چند سال اخیر به دنبال تضعیف اقتصاد کشور بوده اند که با لطف الهی و تدابیر به موقع و حمایت های مردم، این حربه دشمنان ناکام مانده و مخالفان این نظام مقدس هرگز به اهداف شوم خود نرسیده اند.

وی افزود: امروز در جنگ اقتصادی دشمن، کشور بیش از هر چیز دیگری به اتحاد وحدت نیاز دارد و مسئولان نیز باید با هرگونه تخلفی که در این حوزه صورت می گیرد به شدت برخورد کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به افزایش 15 درصدی کشف کالای قاچاق در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 800 میلیارد ریال کالای قاچاق و همچنین یک هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شده است.


انتهای پیام/

کد خبر: 964365

وب گردی

وب گردی