حمایت نیروی انتظامی از طرح ارتقاء نشاط و شادابی جامعه

سخنگوی نیروی انتظامی درباره طرح "حیات شبانه" پایتخت، اعلام کرد که پلیس از هرطرح مفید و مورد وفاق نهادهای حاکمیتی برای ارتقا نشاط اجتماعی استقبال می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز سردار احمد نوریان با بیان اینکه، نیروی انتظامی از هر گونه طرح ارتقاء نشاط و شادابی جامعه در راستای زیست مومنانه مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی، استقبال می‌کند، گفت: هر گونه طرح فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی، عمرانی و ... بویژه در کلانشهرها و پایتخت نیاز به بررسی و کارشناسی از ابعاد مختلف دارد و علی القاعده نباید سازمان‌ها به صورت جزیره‌ای و بخشی برای شهر و ساکنان آن و دیگر سازمان‌ها و نهادها تصمیم گیری کنند، بلکه به معنای واقعی برای اجرا یا عدم اجرای یک طرح لازم است از مشارکت و همفکری مردم و نخبگان همچنین نظر کارشناسی دستگاه‌ها و مجموعه‌های مرتبط بهره گیرند.

به گفته سخنگوی ناجا در موضوع حیات شبانه، تا کنون صرفا کلیاتی از سوی بعضی از افراد و مجموعه‌های تابعه مدیریت شهری در سطح رسانه‌ها مطرح شده است که نمی‌توان بدون بررسی و اطلاع از جزئیات اجرایی، درباره آن اظهار نظر کرد.

نوریان اضافه‌کرد: به نظر می‌رسد با تشکیل کارگروه مشترک اجرایی و نخبگانی از زوایای مختلف به ویژه بخش‌های معطوف به ماموریت‌های انتظامی اعم از جنبه‌های ترافیکی،‌خدماتی، امنیت عمومی و غیره طرح مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نسبت به تصمیم گیری در مورد آن اقدام لازم صورت گیرد.

سخنگوی نیروی انتظامی در پایان به ایسنا گفت: در مجموع با تجربه‌ای که وجود دارد پلیس اجرای غیرمسئولانه طرح‌های کارشناسی نشده را قبول ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964402

وب گردی

وب گردی