هلاکت ۷۰ تروریست در عملیات ارتش سوریه

منابع خبری سوریه اعلام کردند که با پیشروی نیروهای سوری در ۹ منطقه سحرای سویدا بیش از ۷۰ تروریست کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، منابع خبری سوریه اعلام کردند که ارتش این کشور در چهارمین روز عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش در صحرای «سویداء»، از چند محور پیشروی خود را ادامه داد و عرصه را بر این گروه تنگ کرد.

طی این عملیات در مناطق مهم برای تروریست های تکفیری ۷۰ تن آن ها به هلاکت رسیدند.

روزنامه الوطن سوریه گزارش داد که ارتش این کشور از محور شمال شرق سویداء پیشروی کرده و توانسته کنترل منطقه «مغر ملحه» و ارتفاعات «سنیم» واقع در منطقه «الکراع» را به دست گیرد.

نیروهای سوری ضمن پیشروی از محور ریف شرقی سویداء و تسلط بر منطقه «الحصن»، از محور منطقه «سوح المجیدی و بئر شمان» واقع در شرق «تل اصفر» به سمت «خربه الامباشی و الهبیریه» پیشروی کردند و به چند کیلومتری این دو منطقه رسیدند.

از محور «الزلف»، ارتش سوریه دو کیلومتر به سمت منطقه «الحربه» پیشروی کرد که در مجاورت منطقه «الصفا» قرار دارد. در واقع نیروهای سوری در این محور سعی دارند الصفا را که مهمترین مقر داعش در صحرای سویداء است، محاصره کنند.

در واقع مناطق صعب العبور شمال شرق سویداء، آخرین مقر و مخفیگاه عناصر داعش در جنوب سوریه به شمار می‌رود. عناصر داعش از این مناطق حملات خود به سمت مناطق مسکونی شرق و شمال شرق سویداء را آغاز می‌کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 964407

وب گردی

وب گردی