آقای وزیر ؛ بندپی از محل خرید ویلچر ماشین شاسی بلند خریده است

نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: اشک‌های وزیر کار در تلویزیون برای کارگران تنها یک شوی تبلیغاتی است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، علی رستمیان نماینده مردم سلسله و دلسان در صحن علنی امروز چهارشنبه 17 مرداد ماه در موافقت با استیضاح ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنده از سوی کمیسیون اجتماعی چندین استان را با محوریت مسائل حمایتی کمیته امداد و بهزیستی مورد بحث و بررسی قرار دادم.

وی افزود: در استان لرستان مشکلاتی در حوزه بهزیستی وجود داشت و بنده به اسناد و مدارکی رسیدم که آقای بندپی به استان‌های که باید آنها را مورد رسیدگی قرار می‌دادند اعلام کرد که مرا راه ندهند.

رستمیان بیان کرد: توسط یکی از فرستادگان آقای بندپی به من گفته شد که 500 میلیون تومان به شما می‌دهیم تا دهنتان قفل باشد و حرفی از وضعیت استان نزنید و همچنین در ادامه به بنده اعلام کردند که 20 میلیون تومان را به خیریه بدهید و 480 میلیون تومان آن را به اسم خیریه برای خودتان بردارید.

نماینده مردم سلسله و دلفان تاکید کرد: زمانی که به این سر نخ پی بردم به استان لرستان رفتم و خیریه‌هایی که کمک‌های زیادی دریافت کرده بودند را رسیدگی کردم و تمام مسائل را به صورت مکتوب به رئیس مجلس و معاون وزیر اطلاعات گزارش دادم.

وی اظهار کرد: اما بعد مشاهده کردم که آقای بندپی تنها 20 میلیون پول را به خیریه‌ها داده و بقیه را خودش برداشته است و از محل خرید ویلچر و کمک به ایتام ماشین شاسی بلند خریده است. آقا ربیعی شما که اسم کارگر و معلول می‌آید غش می‌کنید و اشک می‌ریزید آیا تنها یک شوی تبلیغاتی را اجرا می‌کنید؟

رستمیان تصریح کرد: شما باید با قضایای آقای بندپی برخورد می‌کردید و حتی شما سرتان به نشانه تاسف تکان دادید و گفتید که این اتفاق‌ها می‌افتد.‌آقای بندپی به شهادت مجمع نمایندگان استان لرستان در دو نوبت در این استان حضور پیدا کرده، یکبار برای سفر کاری و بار دیگر برای همایش مدیران بهزیستی.

نماینده مردم سلسله و دلفان تاکید کرد: این آقا دختران مظلوم بهزیستی را با لباس فاخر در نظر نمی‌گیرد، 17 نفر در یک سیاه‌ چادر در منطقه خوش آب و هوای الشتر مورد پذیرایی شاهانه قرار می‌دهد، آقای وزیر این پول‌ها از کجا می‌آیند که 900 میلیون تومان صرف هزینه همایش و میهمانی شاهانه آقای بندپی می‌شود.

وی گفت: آیا کارگری که براییش اشک می‌ریزید می‌تواند یک قلم از غذاهای سفره رنگین آقای بندپی را بخورد، لذا زمانی که در تلویزیون اشک می‌ریزید تنها یک شوی تبلیغاتی است.

کد خبر: 964413

وب گردی

وب گردی