نوبخت : یارانه پنج شنبه واریز می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:برای اینکه سازمان برنامه و بودجه از طریق دولت بتواند تا 15 آذر ماه لایحه 98 را به مجلس تقدیم کنیم ستاد بودجه تشکیل شد و اولین جلسه آن هم پنج شنبه تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: اخبار سازمان برنامه و بودجه را در دوبخش بیان می‌کنم.

وی ادامه داد: تا این تاریخ که با شما صحبت کرده‌ام چیزی حدود 105 هزار میلیارد تومان منابعی بود که به خزانه واریز شده است. خوشبختانه این رقم 58 درصد نسبت به چهارماهه اول پارسال بیشتر است. آنچه از این رقم برای امور جاری کشور اختصاص یافت حدود 15 درصد بیشتر از پارسال است و آنچه مربوط به طرح های عمرانی است 21 برابر شده است.

نوبخت افزود: تا الان کشاورزان گندمکار بالغ بر 10 هزار میلیار تومان گندم یا به شرکت بازرگانی دولت فروخته و 5 هزار میلیارد دریافت و 5 هزار میلیارد دیگر باقی و 2500 میلیاردش تا چند روز دیگر پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تا قبل از پایان ماه 1200 میلیارد ماه گذشته برای پرداخت پاداش فرهنگیان پرداخت خواهد شد. 4هزار میلیارد یارانه این ماه آخر وقت روز پنج شنبه توزیع می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تشکیل ستاد بودجه 98 خبر داد و گفت: برای اینکه سازمان برنامه و بودجه از طریق دولت بتواند تا 15 آذر ماه لایحه 98 را به مجلس تقدیم کنیم ستاد بودجه تشکیل شد و اولین جلسه آن هم پنج شنبه تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964462

وب گردی

وب گردی