چه چیزی مانع برگزاری جشن «دکتر سلام» است؟

جشن «دکتر سلام» که قرار بود هشتم شهریور ماه برگزار شود به دلیل هماهنگ نشدن مکان برگزاری همچنان پا در هواست.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ در حالی که طبق برنامه ریزی‌ها قرار بود جشن پنج سالگی مجموعه طنز سیاسی اجتماعی «دکتر سلام» ۸ شهریورماه جاری در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شود، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور وابسته به وزارت ورزش با ایراد اشکالات و ابهاماتی سد راه برپایی جشن در این مجموعه ورزشی شد.

در نامه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مواردی همچون استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ورزشی و جلوگیری از بروز آسیب‌های فیزیکی به سالن‌های «تخصصی ورزشی» به عنوان موانع برپایی جشن در مجموعه ورزشگاه آزادی بیان شده است.

سال گذشته نیز با استقبال گسترده مخاطبان از جشن دکترسلام و ثبت نام اولیه ۲۵ هزار نفر برای حضور در این جشن سالن ۱۲ هزار نفری آزادی در نظر گرفته شده بود و علی رغم طی شدن مراحل قانونی و اخذ مجوز‌های لازم و صدور کارت ورود به جشن برای ۱۴ هزار، تنها دو روز مانده به جشن از ورود عوامل «دکتر سلام» به ورزشگاه ممانعت به عمل آمد.

مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی طی سال‌های اخیر شاهد برپایی همایش‌ها و مراسم‌های غیرورزشی همچون همایش حامیان میرحسین موسوی، همایش حامیان حسن روحانی، همایش کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی، همایش سراسری معتادان بهبود یافته، کنگره حمایت از طب اسلامی - ایرانی، جشن دوقلو‌های ایران و ... بوده است.

حال باید دید که این جشن پرشور چه زمانی و در کجا برگزار خواهد شد؟ البته مسئولین برگزاری این جشن می توانند آن را در سالنی به غیر از ورزشگاه آزادی آن را برگزار کنند، سالنی که برای هماهنگی آن نیازی به مجوز های دولتی نیز نداشته باشند.

کد خبر: 964483

وب گردی

وب گردی