نسل جدید کامیون تولیدی سایپا دیزل در ایران رونمایی شد

همزمان با دومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته در مشهد، روز چهارشنبه طی مراسمی نسل جدید کامیون با عنوان 'کامیون کشنده دانگ فنگ KX480' تولیدی شرکت سایپا دیزل در مشهد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، معاون مهندسی و برنامه ریزی سایپا دیزل عصر چهارشنبه در حاشیه این مراسم گفت: اکنون قطعات متعلق به این کامیون به صورت منفصله ( ckd ) وارد کشور می شود و تولید این خودرو با داخلی سازی 27درصدی آغاز شده که شامل اتاق سازی، رنگ، مونتاژ و برخی قطعات نظیر لاستیک و امثال آن است.

'هومن رجایی زاده' افزود: مطابق برنامه ریزی ها تا سه ماه دیگر داخلی سازی این کامیون به 30 درصد و تا پایان سال 98 به 50 درصد افزایش خواهد یافت.

او اظهار داشت: برای تولید این محصول یک خط مونتاژ، یک خط اتاق سازی و یک خط رنگ آماده سازی شده و 500 نفر به طور مستقیم در کارخانه اصلی مشغول کار شده اند.

* معرفی کامیون کشنده دانگ فنگ KX480
بر اساس این گزارش، کامیون کشنده kx480 در مدل 4x2 در شرکت سایپا دیزل گروه خودروسازی سایپا تولید می شود.

این کامیون با گیربکس قدرتمند 12 دنده و تجهیزاتی نظیر کروز کنترل، فشار سنج روغن، دکمه استارت موتور خارج از کابین و GPS از محصولات مناسب و قابل اطمینان در میان رقیبان خود در بازار به شمار می رود.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد تا 19 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های مشهد ادامه دارد.

100 شرکت داخلی و 30 نمایندگی از شرکت های خارجی در این نمایشگاه محصولات خود را در فضایی به مساحت 355 هزار مترمربع در معرض دید عموم قرار داده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 964526

وب گردی

وب گردی