استقبال گسترده و مشارکت جدی مردم در موضوع آبخیزداری 

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در برنامه برکت بر استقبال گسترده و مشارکت جدی مردم در موضوع آبخیزداری تآکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز ضبط هفتمین برنامه استودیو کشاورز با حضور مهندس خلیل آقایی معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور امروز چهارشنبه هفدهم مردادماه کلید خورد.

در این گفتگوی تلویزیونی، مهندس آقایی گفت امروزه استقبال بسیار گسترده و مشارکت جدی مردم را در بحث آبخیزداری و بیابان‌زدایی در کشور شاهد هستیم و فعالیت‌های آبخیزداری در واقع درمان درد جامعه‌ محسوب می‌شود.

وی همچنین به باور عمیق و حمایت مقام معظم رهبری، دولت و مجلس شورای اسلامی از طرح‌های مبارزه با خشکسالی و آبخیزداری کشور اشاره کرد و افزود: تکلیف سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در این حوزه سنگین است.

در ادامه‌ گفتگو رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن اشاره به طرح کاداستر و اسناد اراضی ملی و کشاورزی کشور، درخصوص طرح تنفس و تداوم آن نیز صحبت کرد.

وی همچنین به نقش تشکل‌ها و جوامع محلی برای حفظ خاک و افزایش پوشش گیاهی اشاره کرد و تقدیر و حمایت از محیط بانان و جنگل‌بانان را امری مهم و قابل پیگیری در دولت دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 964528

وب گردی

وب گردی