برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی معرفی شدند

برگزیدگان دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، اختتامیه دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور شب گذشته با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران حوزه معاونت آموزشی برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی تقدیر شد.

پروین پاسالار، مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت درباره جوایز و تسهیلات برای برگزیدگان یادآوری کرد: رتبه‌های برتر، جایزه‌های طلا، نقره و برنز را دریافت می‌کنند و برای اولین‌بار به ۲۰ نفری که موفق به کسب مدال نشده‌اند، دیپلم افتخار داده می‌شود.

وی ادامه داد: رتبه‌های برتر یک تا سوم در انفرادی و گروهی، از امتیاز استعداد درخشان برای ادامه تحصیل و سایر افراد برگزیده از امکان ادامه تحصیل در یک رشته دیگر برخوردار خواهند شد.

وی در خصوص تسهیلات اختصاصی برای برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی اظهار کرد: چند نفر از دبیران حیطه‌های المپیاد اعلام کرده‌اند که امتیازات اختصاصی برای دانشجویان در نظر می‌گیرند و از پروژه‌های آنها حمایت می‌کنند.

پاسالار درباره تسهیلات مرکز تحقیقات آموزش پزشکی برای برگزیدگان المپیاد گفت: برای ۱۰ گروه برتر گرنت تحقیقاتی در نظر گرفته شده است. گروه اول ۱۰ میلیون تومان، گروه دوم ۸ میلیون تومان، گروه سوم ۶ میلیون تومان و از گروه‌های چهارم به بعد ۳ میلیون تومان گرنت تحقیقاتی با داوری اضافه اعطا می‌شود.

وی همچنین از هماهنگی با معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برای حمایت و اعطای گرنت دانشجویی به پروژه‌هایی که از سوی آن معاونت داوری می‌شود، خبر داد.

کد خبر: 964558

وب گردی

وب گردی