دانشگاه علوم پزشکی مجازی در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد

دانشگاه علوم پزشکی مجازی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی مجازی ویژه هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال 97-98 دانشجو می پذیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه علوم پزشکی مجازی در راستای توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و ارتقای عملکرد نظام آموزشی دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری سومین فراخوان ثبت‌نام و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد آموزش پزشکی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تا تاریخ 31 مرداد 97 کرده است.

این دوره در سه سطح گواهینامه‌های سطح 1، سطح 2 و سطح 3 و دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی برگزار می‌شود. هدف کلی از گذراندن دروس سطح یک، کسب مهارت‌های عمومی تدریس، سطح دو کسب مهارت‌های تخصصی تدریس به تفکیک علوم پایه و علوم بالینی است و دروس سطح سوم شامل مهارت‌های مدیریت و رهبری آموزشی است و در مرحله آخر اجرای یک طرح توسعه آموزشی در قالب فرآیند دانش پژوهی و یا اقدام پژوهی است.

این دوره ویژه اعضای هیات علمی رسمی، پیمانی، قراردادی و تعهد خدمتی دانشگاه‌ها یا دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، وزارت بهداشت، گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دانشگاه شاهد، دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه علوم پزشکی ارتش، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و انستیتو پاستور ایران و موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون ایران می‌باشد.

متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در رشته‌های فوق می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به آدرس www.vums.ac.ir ثبت نام کنند. ثبت نام متقاضیان واجد شرایط صرفا به صورت الکترونیکی و از طریق مراجعه به وب سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به آدرس www.vums.ac.ir صورت می‌گیرد.

گفتنی است، معاونت امور دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی مجازی مصمم است با بهره گیری از توانایی علمی اساتید، کارکنان و فراگیران و بهره مندی از فن آوری های نوین آموزشی در فضای مجازی ضمن توسعه مرزهای دانش با تاکید بر ارزش های اسلامی و حفظ کرامت انسانی، رعایت عدالت اجتماعی و تعالی آموزشی و تامین فرصت های برابر، کارگروهی و همکاری های بین رشته ای در راستای ایجاد بستر های لازم برای ارتقاء کیفی و کمی آموزش در حوزه اسلامی گام بردارد.

بر این اساس وظیفه برنامهریزی، اداره هدایت کلیه امور آموزشی مجازی دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای مقررات و آئین نامه های آموزشی پژوهشی، تصمیم گیری درباره مسائل آموزشی، سیاست گذاری و اتخاذ تعهدات لازم در جهت ارتقاء کیفیت آموزشی همچنین استفاده از ابزارهای مهم ارتباطی و طراحی روش های نوین آموزشی با عنوان یادگیری الکترونیکی با افزایش راندمان و کاهش هزینه های تلف شده و توسعه برنامه های آموزشی متنوع برای تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعتری از اقشار جامعه و امکان ارائه علوم مختلف، متناسب با نیاز جامعه در فضای مجازی و تربیت محققان و مدیران آینده کشور است.

با توجه به توسعه هدفمند کمی و کیفی آموزش در فضای مجازی، گسترش فعالیت های آموزشی در سطح بین المللی و ارتقاء جایگاه ملی و بین المللی آموزشی دانشگاه مبتنی بر نقشه جامع علمی کشور و طرح تحول و نو آوری در آموزش علوم پزشکی از رئوس اهداف کلان این معاونت می باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964601

وب گردی

وب گردی