نخستین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو ۲۲ مرداد برگزار می‌شود

رئیس مرکز مطالعات و تدوین آیین نامه‌های رزمی نزاجا، از برگزاری چهارمین جشنواره سازمانی و نخستین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو، در روز ۲۲ مردادماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، امیر عبدالرحیم لطفی رئیس مرکز مطالعات و تدوین آیین نامه‌های رزمی نیروی زمینی ارتش، در نشست خبری چهارمین جشنواره سازمانی و اولین جشنواره ملی ایده‌پردازی که صبح امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: چهارمین جشنواره سازمانی و نخستین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو، روز دوشنبه (۲۲ مردادماه) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از ایده‌های کاربردی که تبدیل به محصول شده‌اند، از وزارت دفاع، ارتش، ناجا و سپاه، رونمایی خواهد شد.

امیر لطفی هدف از برگزاری این جشنواره را بهره مندی از دانش و ایده های نو دانست و گفت: ساختار سازمان در حوزه دفاع، سرمایه انسانی، تکنیک ها و تاکتیکها و تجهیزات نوین در حوزه دفاع محور های اصلی همایش ملی ایده پردازی است. همچنین برای شرکت کنندگان نشست‌های علمی امکان ارائه ایده ها به مسئولان و در صورت تایید، امکان عقد قرارداد وجود دارد.

وی افزود: با حضور مسئولان کشوری و لشکری از ایده هایی که در سالهای گدشته ارائه شده و به تولید انبوه رسیده رونمایی می‌شود. ما ارتباط خوبی با دانشگاه های ارتش، تهران و دانشگاه آزاد اسلامی داریم و تلاش ما بر استفاده از ایده های نو است.

رئیس مرکز مطالعات و تدوین آیین نامه های رزمی نزاجا گفت: این جشنواره در ستاد مرکزی نیروی زمینی ارتش و با حضور فرمانده کل ارتش و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار می شود.

امیر لطفی در ادامه تصریح کرد: نیروی زمینی در حوزه بهره برداری از ایده نخبگان و شرکت های دانش بنیان محدودیت اعتباری ندارد. برای این جشنواره ۳ هزار ایده ارسال شد که ۳۶ ایده که کاربردی هستند گزینش و از این تعداد ۲۱ ایده صنعتی و ۱۵ ایده نظری است.

وی در پایان اظهار داشت: هدف ما این است که با توجه به فرامین فرماندهی معظم کل قوا در ابومی ستفاده از توان داخلی همه توان خود را برای شناخت، بهره‌برداری و شکوفایی دانش و فناوری بومی قرار دهیم تا بتوان کشور را بی نیاز کرد.

کد خبر: 964658

وب گردی

وب گردی