وضعیت مرغ  سفید شد

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: درحال حاضر مشکل خاصی در تولید و توزیع این کالای مصرفی نداریم و خوراک آن هم به مقدار کافی و مورد نیاز در دسترس است.

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص قیمت روز مرغ اظهار کرد: قیمت امروز مرغ نسبت به هفته ی گذشته حدود 200 هزار تومان کاهش داشته است و مرغی که دولت با یارانه در میادین میوه وتره بار توزیع می کند با قیمت 7 هزار و 990 تومان در اختیار مردم قرار می گیرد؛ اما در کشتارگاه و میدان بهمن 9 هزار و 300 تومان به فروشندگان و مغازه داران توزیع می گردد که با ارزش افزوده حدود 9 هزار و 500 تا حداکثر 9 هزار و 700 تومان در فروشگاه های سطح شهر به مشتریان عرضه می شود، لازم به ذکر است که مرغ یارانه ای از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با دیگر مرغ های توزیع شده در میدان بهمن و سطح شهر ندارد.

او افزود: خوشبختانه درحال حاضر مشکل خاصی در تولید و توزیع این کالای مصرفی نداریم و خوراک آن هم به مقدار کافی و مورد نیاز در دسترس است.

یوسفی در ادامه تصریح کرد: برای روزهای آتی هم بازار نسبتا آرامی را برای این کالای مصرفی پیش بینی می کنیم و قیمت واقعی مرغ باید حدود 9 هزار و پانصد تومان باشد اما در صورت افزایش یا کاهش قیمت نهاده های دام طبیعتا قیمت مرغ هم تغییر خواهد کرد زیرا قیمت این کالای اساسی به نسبت زیادی به نهاده های آن بستگی دارد. امیدواریم که در روزهای آتی مشکل خاصی در تهیه خوراک و نهاده های دام نداشته باشیم و روند قیمت ها در شرایط با ثباتی قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964678

وب گردی

وب گردی