فرهاد رهبر: «اردوهای جهادی» یک بسیج عمومی برای خدمت‌رسانی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در منطقه صومای برادوست گفت: 470 تیم از طرف دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در اردوهای جهادی سازماندهی شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر امروز با حضور در منطقه صومای برادوست - یکی از بخش‌های تابعه شهرستان ارومیه در استان آذربایجان غربی -پس از حضور در مزار شهدای روستای قونیه و ادای احترام به شهدای 8 سال دفاع مقدس، از اردوهای جهادی واحد ارومیه در مناطق محروم بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه عشقی که در اردوهای جهادی حاکم است همانند عشق اول انقلاب در جبهه هاست، گفت: اردوهای جهادی حرکت بسیار عظیمی است که در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته و در سراسر کشور جریان دارد.

وی تصریح کرد: اردوهای جهادی یک بسیج عمومی است که در آن اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مختلف و در مناطق محروم خدمات رسانی می‌کنند.

دکتر فرهاد رهبر با تاکید بر اینکه دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور، باید با درد مردم آشنا شوند، اظهار داشت: آشنایی جوانان با درد مردم به عنوان بزرگترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود؛ چرا که تا درد مردم را نفهمیم، راه حل برای آنان پیدا نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه هر لحظه حضور در اردوهای جهادی و کمک به محرومین توفیق می خواهد، خاطرنشان کرد: خدمت به این محرومین که جزیی از جامعه هستند، نوعی وظیفه است. در اردوهای جهادی، در کنار خدمت به محرومین، مشکلات روستاها لمس می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان حاضر در این اردوها گفت: امیدواریم اردوهای جهادی به یک جریان دائمی و ریشه‌ای تبدیل شود و هرسال با شکوه بیش تری نسبت به سال قبل برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964758

وب گردی

وب گردی