فرهاد رهبر:  اردوهای جهادی توسعه دهنده اشتغال‌ روستایی باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه اشتغال پایدار روستایی باید مورد توجه اردوهای جهادی قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر با تقدیر از فعالیت دانشجویان جهادی، اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مناطق محروم فقر و محرومیت را حس می‌کنند.

وی برگزاری این اردوهای جهادی را فرصت مناسبی برای تربیت نیروهای انقلابی دانست و تاکید کرد: این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند نقش موثری در تربیت مدیران موفق دارد.

وی در ادامه بر اهمیت توسعه اشتغال پایدار روستایی تاکید کرد و گفت: اشتغال پایدار از طریق اردوهای جهادی، با ایجاد درآمد برای روستاییان به ارتقا و بهبود ابعاد اجتماعی و فرهنگی زندگی روستایی نیز کمک می کند.

دکتر فرهاد رهبر با اشاره به پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه اشتغال خاطرنشان کرد: اشتغال پایدار نتیجه همبستگی و روحیه کار جمعی در جامعه روستایی است که از طریق برگزاری اردوهای جهادی می توان به این مهم دست یافت. دانشگاه آزاد اسلامی با تمام وجود از اشتغال روستایی حمایت و خواستار ارائه برنامه از سوی دانشجویان برای گسترش این بستر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این دانشگاه آماده است تا تولیدات روستاییان از قبیل قالی، قالیچه و ... را از مردم بومی خریداری و بازار فروش آن ها را شناسایی کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 964764

وب گردی

وب گردی